175طرح با بیش از 660 میلیارد ریال در سومین روز از هفته دولت در خراسان رضوی بهره برداری شد.

بهره برداری از 175 طرح با بیش از 660 میلیارد ریال در خراسان رضوی

 به گزارش قدس آنلاین، این طرحها در مشهد، سبزوار، طرقبه –شاندیز، فریمان، فیروزه، بجستان، تربت بهره برداری از ۱۷۵ طرح با بیش از ۶۶۰ میلیارد ریال در خراسان رضوی حیدریه، کاشمر و مه ولات  به بهره برداری رسید. همزمان با سومین روز از هفته دولت سالن ورزشی چند منظوره شهدای نوده در بلوار توس مشهد با حضور امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان در مشهد افتتاح شد.

به همین مناسبت آسفالت معابر شهری، پیاده راه سلامت همراه با مسیر ویژه نابینایان، کارگاه طراحی و ساخت کاشی، واحد داروخانه دامپزشکی در باخرز، شبکه آبیاری نوین، واحد گاوداری صنعتی، کارخانه های قند، درب و پنجره عایق و واحد کیک و کلوچه در سبزوار بهره برداری شد.

ساختمان اداره امور مالیاتی شهرستان طرقبه شاندیز، آزمایشگاههای میکروبیولوژی آب، ساختمان اداری شهرداری و ایستگاه آتش نشانی در فریمان، بهسازی و تجهیز خانه بهداشت روستایی، جدول گذاری و آسفالت معابر روستایی، خانه ورزش، پارک بازی و بوستان ورزشی روستایی در فیروزه و خانه ورزش، آسفالت معابر و  مرکز جهاد کشاورزی هم در جزین بجستان به بهره برداری رسید.

واحد صنعتی تولید عرقیات گیاهی، آبیاری تحت فشار، ساختمان دهیاری، زیرسازی و آسفالت و هدایت آب های سطحی در تربت حیدریه، کشت رقم جدید انگور ترکمنی و سایبان باغ انار، گلخانه آلوئه ورا و طرح آبیاری کم فشار روستایی در کاشمر، پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای، آسفالت راه روستایی و  طرح انتقال آب با لوله در مه ولات از دیگر این طرحهاست.

منبع خبر: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.