آخرین اخبار حاشیه ای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ را اینجا مرور کنید.

بازی های آسیایی ۲۰۱۸؛آخرین اخبار و حواشی این مسابقات

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بازی های آسیایی جاکارتا امروز وارد نهمین روز خود شد. آخرین اخبار حاشیه ای را در ادامه بخوانید.

*اعلام جشن ازدواج پریسا براتچی و مجید قیدی در اردوی تیم ملی کمانداران ایران به ترفندی برای فرار از انتقادات تعبیر می شود. کمانداران نتایج ضعیفی کردند و سویی از دست رفتن فرصت مدال آوری زهرا نعمتی به دلیل اشتباه اعلام شدن تایم مسابقه به او نیز دلیل دیگری برای مطرح کردن انتقادات علیه تیم کمانداران بود. اکنون که خبر جشن ازدواج براتچی و قیدی در اندونزی اعلام شده بسیاری آن را ترفندی برای کمرنگ کردن انتقادات قلمداد می کنند.

* گربه ها حضور پررنگی در رقابت های آسیایی ۲۰۱۸ دارند. در محل برگزاری رقابت های تیر و کمان و دو و میدانی گربه ها در گوشه و کنار دیده می شوند. این جانوران چند روز پیش تا جایگاه خبرنگاران هم نفوذ کرده بودند.

*فقر در بازی های آسیایی بیداد می کند. گزارش تلویزیون اندونزی حاکی از این است که تعدادی از ورزشکاران میانماری، بوتانی و پاکستانی حاضر در دهکده بازی های آسیایی در کشور خود «بی خانمان» هستند. این ورزشکاران قصد پناهندگی ندارند اما می خواهند به امید داشتن یک زندگی و یک شغل بهتر در اندونزی بمانند. گزارش تلویزیون اندونزی حاکی از این است که بسیاری از ورزشکاران اعزامی به اندونزی به معنای واقعی طعم فقر را چشیده اند.

*۱۶ تبعه از کشورهای مختلف بنا به دلائل مختلف به کشورهای خودشان دیپورت شدند. متاسفانه یکی از این دیپورتی ها ایرانی است!

*بر اساس گزارش رئیس پلیس شهر جاکارتا میزان سرقت از شهروندان به خصوص توریست ها در جریان رقابت های آسیایی ۲۰۱۸ بسیار بالا رفته است. حجم عمده سرقت ها به دوربین ، پول و کیف مربوط می شود. رئیس پلیس شهر جاکارتا به شهروندان توصیه کرده که بیشتر مراقب خودشان و وسایلشان باشند.

* نظرسنجی کمیته برگزاری رقابت های آسیایی ۲۰۱۸ نشان می دهد که جاکارتا نسبت به پالمبانگ دیگر شهر میزبان بازی های آسیایی ، میزبان موفق و بهتری برای این رقابت هاست. عموم توریست ها، مردم ، ورزشکاران، مربیان و سایر افرادی که در این نظرسنجی شرکت داده شده اند جاکارتا را شهر بهتری برای میزبانی نسبت به پالمبانگ معرفی کرده اند.

* گرانی بی سابقه در جاکارتا بیداد می کند. با توجه به اینکه این شهر توریست های زیادی را در ایام بازی های آسیایی به خود جذب کرده است همه چیز گران شده است. مردم این شهر آرزو می کنند تا این رقابت ها زودتر عوض شود تا شرایط به حالت عادی خود برگردد.

منبع: جام جم آنلاین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.