پینگ‌پنگ باز کشورمان گفت: تیم‌هایی مانند کره جنوبی و چین تایپه نیز از تیم‌های خوب آسیا هستند ولی این توانایی را داریم که یک بازی خوب ارائه دهیم و بازهم صعود داشته باشیم.

نیما عالمیان: به چین نخوریم، شانس کسب مدال را داریم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، نیما عالمیان بازیکن تیم ملی تنیس روی میز درخصوص عملکرد ملی‌پوشان ایران در دور گروهی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ صحبت کرد.


عالمیان بعد از پیروزی تیم ایران مقابل مالدیو اظهار داشت: یک بازی نسبتا ساده مقابل تیم مالدیو داشتیم که توانستیم سه بر صفر این تیم را شکست دهیم ولی بازی مهم ما امروز بعدازظهر مقابل تایلند خواهد بود که امیدوارم با پیروزی مقابل این تیم بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. تایلند تیم خوبی است که قبلا هم موفق شدیم این تیم را شکست دهیم. ما در صورت صعود به مرحله بعد به عنوان تیم دوم باید با یکی از تیم‌های اول گروه‌های دیگر بازی کنیم که همگی از تیم‌های خوب قاره آسیا هستند و در آنجا کار ما سخت می‌شود.


وی در ادامه افزود: اگر در مرحله بعد به تیم چین برخورد نکنیم مقابل تیم‌های دیگر شانس پیروزی داریم. تیم‌هایی مانند کره جنوبی و چین تایپه نیز از تیم‌های خوب آسیا هستند ولی این توانایی را داریم که یک بازی خوب ارائه دهیم و بازهم صعود داشته باشیم. تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و روز گذشته مقابل تیم ژاپن که مدعی قهرمانی است بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و خود من در یکی از گیم‌ها پیروز شدم و در مرحله بعد نیز اگر روز ما باشد می‌توانیم امید به کسب مدال داشته باشیم.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.