مدیرروابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: تاپایان نیمه اول سال ۱۳۹۸تمام روستاهای بخش کوهسرخ از نعمت گازبرخوردار خواهند شد.

برخورداری روستاهای  بخش کوهسرخ از نعمت گاز تا نیمه اول سال آینده

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، سید احمد علوی گفت: در صورت انجام تعهد پیمانکار در نیمه ابتدایی سال ۹۸ شاهد گازدار شدن روستاهای باقی مانده این بخش خواهیم بود.

وی تصریح کرد: بخش کوهسرخ  دارای ۲۸ روستا می باشد  که هم اکنون ۵ روستای آن از نعمت گاز برخوردار هستندو عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۲ روستا در حال انجام است و طبق مصوبه بند ق، یک روستا نیزفاقد شرایط فنی و اقتصادی برای گازرسانی می باشد.

علوی اظهار داشت: از تعداد ۲۲ روستا، دو روستای اکبرآباد و چلپو در صورت اخذ تائیدیه های فنی تا پایان مهرماه امسال تزریق گاز خواهند شد و روستاهای طرق، اوندر، ایور، بندقرا، تجرود، تنورجه، توندر، خرو، خزرآباد، خزربیک، داغی، ده میان، سنجدک، قراچه، قصون، کریز، کلاته پایین دره، کوشه، کوشه نما و موشک نیز به مرور و تا پایان شهریور ماه سال اینده گازرسانی خواهند شد.

وی افزود: تعیین زمان برای اتمام طرح های فنی علی الخصوص در بحث گازرسانی با توجه به نتایج مورد انتظار از تست های تخصصی مرتبط با جان و مال مردم معمول نیست اما با این حال با اتمام پروژه های در حال اجرا در بخش کوهسرخ به ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی در روستاهای واجد شرایط خواهیم رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.