فرمانده انتظامی تهران بزرگ، گفت: در 24 ساعت گذشته 195 نفر از اراذل و اوباش پایتخت با تلاش بی‌وقفه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شدند.

 بازداشت 195 نفر از اراذل و اوباش پایتخت/ اجازه قدرت‌نمایی به اراذل و اوباش نمی‌دهیم

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین،  سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه سومین مرحله اجرای طرح ارتقای امنیت و آرامش و برخورد با اراذل،‌ اوباش و مزاحمین نوامیس در تفرجگاه‌ها و محلات پایتخت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به لطف خدا و همکاری ماموران سخت‌کوش پلیس اطلاعات و امنیت پایتخت در 24 ساعت گذشته سومین مرحله برخورد با اراذل، اوباش و مزاحمین نوامیس به مرحله اجرا درآمد. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در این راستا 181 واحد صنفی، باشگاه بدنسازی و قهوه‌خانه و پاتوق‌های این افراد و همچنین 50 پارک و تفرجگاه و 20 نقطه‌ای که مردم با پلیس 110 درمیان گذاشته بودند پاکسازی شد و 195 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند. 

این مقام ارشد پلیس تهران اعلام کرد: در بین دستگیرشدگان افرادی که به توزیع CD مستهجن، نصب و خرید و فروش ماهواره و همچنین افرادی که استفاده از سلاح غیرقانونی می‌کردند بودند؛ 40 نفر از دستگیر شدگان زیر 18 سال سن داشنتد که به علت صغر سن تحویل خانواده‌هایشان شدند. 

سردار رحیمی افزود: زورگیری، تجاوز به عنف، قصد عناوین، تخریب اموال عمومی و خصوصی، درگیری مسلحانه، استفاده از سلاح سرد و گرم، تشویش اذهان عمومی و کری‌خانی از جمله موارد اتهامی دستگیرشدگان است. 

وی تصریح کرد: از این افراد 24 قبضه سلاح سرد از جمله چاقو، قمه و وسایل تخریب؛ 13 قبضه سلاح جنگی و شکاری، 7700 رسیور و تجهیزات ماهواره‌ای، 6 میلیون سی‌دی مستهجن و مبتذل و 4 دستگاه موتور سیکلت کشف و ضبط شد. 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که کار اطلاعاتی طرح بعدی پلیس اطلاعات و امنیت و دستگیری اراذل و اوباش از هم اینک کلید خورده است، اعلام کرد: پلیس اجازه قدرت‌نمایی به اراذل و اوباش در پایتخت را نمی‌دهد. 

وی افزود: حدود 90 نفر از دستگیرشدگان سابقه شرارت، مزاحمت، درگیری خیابانی و تخریب اموال عمومی و خصوصی را دارند؛ تعدادی از آنها اخیرا از زندان آزاد شده‌اند. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.