ساری- مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: متاسفانه متولی مشخصی در حوزه نان نداریم.

مدیریت نان، متولی مشخصی ندارد/ نان مازندران جزو سه استان برتر کشور است

قدس آنلاین-ساری؛ سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در پاسخ به سوال  خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: مدیریت نان را بخش های مختلفی از جمله صنعت و معدن، دانشگاه علوم پزشکی، اتحادیه، شرکت غله و فرمانداری ها برعهده دارند که این مساله موجب شده مدیریت نان ساختار مشخصی نداشته باشد.

وی در پاسخ به سوال دیگر قدس آنلاین، آزاد شدن قیمت آرد و نان را راه نجات اقتصادی این حوزه دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه نه تنها آزادسازی صورت نگرفته، بلکه شاهد رهاسازی در این حوزه هستیم و نانوایی های آزادپز با هر کیفیت و هر قیمتی، نان ارائه می کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور با اشاره به اینکه مصرف نان حجیم در استان پایین بوده و باید به سمت استفاده از اینگونه نان ها برویم، افزود: یک واحد تولیدی ۵۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی تولید نان حجیم در مازندران سرمایه گذاری کرده و متاسفانه نمی تواند تولیدات خود را به فروش برساند.

جعفری با اعلام اینکه نان تولیدی در مازندران از نظر کیفیت جزو سه استان برتر کشور است، گفت: دو برابر سرانه کشور، نانوایی در مازندران دایر است بطوریکه به ازای هر ۶۰۰ نفر یک نانوایی داریم درحالیکه در کشور به ازای ۱۲۰۰ نفر یک نانوایی وجود دارد.

گفتنی است: پیش از نشست خبری، خبرنگاران رسانه های گروهی مازندران از واحد تولیدی آرد ستاک نکا بازدید و با روند تولید آرد آشنا شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.