اردوهای جهادی در فصل تابستان در استان خراسان‌رضوی همچنان ادامه دارد و در این میان بسیج سازندگی استان در تلاش است تا تمامی مناطق محروم استان را تحت پوشش خود قرار دهد.

پای جهادگران بسیجی به روستای «غرغروک رضویه» باز شد

به گزارش قدس انلاین ، اردوهای جهادی هرساله در فصل تابستان اوج می‌گیرد تا از این طریق غبار محرومیت از مناطق مختلف به ویژه مناطقی که دچار محرومیت هستند زدوده شود و زمینه برای ارائه خدمات بهتر مهیا شود.

بسیج سازندگی خراسان رضوی نیز امسال مانند سال‌های گذشته خدمات خود را در روستاها و مناطق محروم استان خراسان رضوی در حال ادامه دادن است و جهادگران را به مناطق مختلف استان اعزام می‌کند تا در حوزه‌هایی مانند عمران و سلامت و بهداشت و فرهنگی به مناطق حاشیه نشین و محروم خدمات خود را ارائه دهند.

هرساله شاهد هستیم که بر حجم و کمیت و کیفیت اردوهای جهادی در استان خراسان رضوی افزوده می‌شود و به همین نسبت نیز حجم خدمات بسیج سازندگی استان نیز اضافه می‌شود.

منطقه رضویه مشهد یکی از مناطقی است که امسال به عنوان پایلوت و محور از سوی بسیج سازندگی خراسان‌رضوی برای ارائه خدمات تعریف شده و جهادگران در اردوهای متعدد در این منطقه برای محرومیت‌زدایی حضور پیدا می‌کنند.

علی محسنی فر؛ مسئول بسیج ناحیه رضویه در این زمینه می‌گوید: نخستین مرحله اردوهای جهادی بسیج سازندگی خراسان رضوی به مدت سه روز در روستای غرغروک رضویه صورت گرفت و جهادگران در این منطقه برای ارائه خدمات متنوع حضور پیدا کردند.

مسئول بسیج رضویه ادامه داد: در این مرحله از اردوی جهادی حدود 20 نفر از جهادگران ما حضور پیدا کردند تا در زمینه‌های عمدتا عمرانی در این منطقه ارائه خدمات داشته باشند تا غبار محرومیت از این مناطق زدوده شود.

محسنی‌فر عنوان کرد: علاوه بر برنامه‌های عمرانی، برنامه‌های فرهنگی نیز در این مرحله از کار در دستور کار و اولویت قرار گرفته بود؛ علاوه بر این درصدد هستیم تا از طریق یک چشم انداز سه ساله بخشی از مشکلات روستای غرغروک را در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی و عمرانی برطرف کنیم.

وی ادامه می‌دهد: در حوزه تامین آب شرب سالم و بهداشتی و همچنین جاده مورد استفاده در این روستا مشکلاتی وجود دارد که درصدد هستیم از طریق همیاری جهادگران و بسیج سازندگی خراسان رضوی این مشکلات را مرتفع کنیم.

منبع : تسنیم

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.