نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: روز سه شنبه ازجایگاه مردم و مشکلات اقتصادی که گریبانگیر انها شده است از رئیس جمهور سوال خواهیم کرد.

سوال از رئیس جمهور به معنای تضعیف جایگاه رئیس جمهور نیست/اقتصاد نیاز به یک جراحی اساسی دارد

حمید بنایی در گفتگو با قدس آنلاین افزود: سوال از رئیس جمهور حق مجلس است و این سوال به معنای تضعیف جایگاه رئیس جمهور نیست از طرفی هیچ کس در برابر قانون خط قرمزی ندارد و همه باید در برابر نظام پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: دولت باید به فعالیت خود ادامه بدهد اما باید در حوزه مشکلاتی همچون اشتغال، گرانی و تورم بیش از حد اقلام اساسی و مورد نیاز مردم، نابسامانی در بازار، افزایش بی‌رویه قیمت خودرو و بی برنامگی در حوزه اقتصاد که عرصه را بر مردم تنگ کرده است  به مردم پاسخ های لازم را ارائه دهد و تمامی  مسائل با شفافیت باید برای مردم عنوان شود.

بنایی با بیان اینکه در موضوع اقتصاد دولت نیاز به یک جراحی اساسی دارد، اظهار داشت: استیضاح وزیران جهاد کشاورزی، کشور، راه و شهر سازی، آموزش و پرورش و صنعت و معدن نیز در کمیسیون های مربوطه در حال بررسی می باشد و امیدواریم که رئیس جمهور برای استیضاح این وزیران قبل از اینکه به صحن علنی مجلس انتقال پیدا کند اقدامی انجام دهند زیرا در صورتی که استیضاح آنها در صحن علنی مطرح شود نتیجه استیضاح وزیران کار و اقتصاد برای انها نیز تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.