باشگاه بایرن مونیخ از فصل جاری در ورزشگاه خانگی‌اش آلیانز آرنا با سوسیس‌های تولیدی کارخانه‌ی اولی هوینس، رئیس باشگاه از هواداران خود پذیرایی خواهد کرد.

بایرنی ها با سوسیس از هواداران خود پذیرایی کردند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، اولی هوینس که یکی از علاقه‌مندان دوآتشه‌ی سوسیس آلمانی است از سال ۱۹۸۵ کارخانه‌ی سوسیس‌سازی خود را به نام هووه تاسیس کرده. البته او از سال ۲۰۱۴ از پست مدیرعاملی این کارخانه کناره‌گیری کرده و اداره‌ی کارخانه را به پسرش فلوریان و دخترش سابینه واگذار کرده است.


به گزارش روزنامه‌ی بیلد، هوینس زمانی که همچنان مدیرعامل کارخانه‌ی هووه بود برای جلوگیری از هر نوع شائبه از فروش سوسیس‌های این کارخانه در آلیانز آرنا خودداری می‌کرد. در آن زمان بخش عمده‌ی سوسیس‌های مصرفی ورزشگاه خانگی بایرن توسط شرکت معروف ماگنوس باوخ تامین می‌شد. اما حالا هوینس اعلام کرده فروختن یا نفروختن سوسیس‌های هووه در آلیانز آرنا تصمیمی است که پسر و دخترش باید بگیرند. اخیراً غرفه‌داران مواد غذایی آلیانز آرنا در یک برنامه‌ی تست سوسیس شرکت کردند و با چشم‌های بسته چند برند سویس را امتحان کردند و اکثر آنها سوسیس‌های هووه، برند متعلق به خانواده‌ی هوینس را به عنوان لذیذترین سوسیس انتخاب کردند. هوینس اعلام کرده به نتیجه‌ی این تست افتخار می‌کند.


هوینس به بیلد گفت:" تا زمانی که هووه در مالکیت من و همسرم بود از ارائه‌ی محصولاتش در استادیوم خودداری می‌کردم. ولی کارخانه‌ی سوسیس حالا در مالکیت فرزندان من است. غرفه‌داران استادیوم اخیراً در یک تست شرکت کردند و در نهایت گفتند که می‌خواهند سوسیس خود را به پسر من سفارش بدهند. من نمی‌توانم به او بگویم که به آنها بفروشد یا نفروشد. ولی از اینکه هووه در تست انجام شده اینقدر خوب نتیجه گرفته واقعاً خوشحالم".


به گزارش بیلد، یک سخنگوی شرکت دو اند کو، که گرداندن غرفه‌های مواد غذایی استادیوم آلیانز آرنا را در اختیار دارد اعلام کرده از این به بعد در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ از سوسیس‌های ساخت هووه استفاده خواهد کرد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.