با برگزاری هفته سوم لیگ تیراندازی استان خراسان رضوی تیم ها و نفرات برتر مشخص و معرفی شدند.

برترین‌های تیراندازی خراسان رضوی مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین، این رقابت ها با حضور ۲۴۰ ورزشکار در سالن شهید بهشتی برگزار شد که در پایان در بخش انفرادی تپانچه بانوان، بهاره زمانیان، سیده فاطمه جعفری، نگین شمسی نژاد و در رشته تفنگ بانوان، پریسا غلام رضایی، الهام شادکانی و مهسا بهنام راد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش تفنگ آقایان، علی گرمابی، معین معدنچی و محمدرضا صیادی و در بخش تپانچه آقایان نیز محمد محمدی، حسین ظفرجعفرزاده و قاسم شجاع به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

در بخش تیمی مسابقات و در رشته تفنگ بانوان، تیم های باشگاه داریوش خواف الف، گاز استان و آریانا و در رشته تپانچه بانوان، تیم های آرات، کلات ب و پادمان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش تیمی آقایان، گروه A رشته تفنگ بادی، تیم های باشگاه داریوش خواف و گاز استان و آبفا و در رشته تپانچه بادی، تیم های رزم آوران و رستوران مادرجون و گاز استان برتر شناخته شدند.

همچنین در بخش تیمی آقایان، گروه B در رشته تفنگ بادی، تی مهای فرمان الف، انتقال گاز و گاز مشهد اول تا سوم شدند و در رشته تپانچه بادی، تیم های فرمان الف، بهداری شمال شرق و باشگاه ارژن نیشابور توانستند به ترتیب بر روی سکوهای اول، دوم و سوم بایستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.