سرپرست معاونت زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: صحبت های رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی در مورد سوءاستفاده زائران خارجی از خانه مسافرها را تکذیب می کنم و این سخن ها از اساس کذب محض می باشد.

سوءاستفاده زائران خارجی از خانه مسافرها در مشهدکذب محض است

سید جواد حسینی که به تازگی به سرپرستی معاونت زیارت استانداری خراسان رضوی منصوب شده است در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین افزود: ستاد خدمات سفر استان بر همه موارد به صورت محسوس و نامحسوس نظارت و ارزیابی  دارد و طی چند ماه اخیر حدود ۲۰۰۰مورد بازدید و نظارت بر هتل ها، اماکن اقامتی، خانه مسافرها و هر موردی که با زائران و گردشگران در ارتباط می باشد صورت گرفته است و حتی پرونده هایی نیز با موضوع گرانی، اخلال و احتکار تشکیل شده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی  با بیان اینکه با برخی سخنان بی اساس و غیرکارشناسی شده نباید مانع حضور زائران و گردشگران در استان شد، تصریح کرد: خانه مسافرها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و نظارت بر انها با جدیت در حال انجام می باشد.

 حسینی اظهار داشت: تمام زائران و گردشگرانی که از کشورهای عراق، هند، افغانستان و سایر کشورها به مشهد و استان سفر می کنند برای ما قابل احترام هستند و تلاش می کنیم میزبانی خوب و شایسته ای از انها صورت بگیرد.

گفتنی است، محمد قانعی رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی  در گفتگو با روزنامه شهروند از حضور مردان مجرد عراقی در خانه مسافرها همراه با زنان ایرانی سخن گفته بود  و تصریح کرده بود که  در شهرهایی مثل مشهد و قم که زائرپذیر هستند، مراوده و مراجعه افراد غیرایرانی به خصوص عرب‌های عراق خیلی بیشتر مشهود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.