رییس هیات ووشو خراسان رضوی پس از ابقا در سمت خود از افتتاح خانه ووشو در سال جاری خبر داد.

افتتاح خانه ووشو مشهد در سال جاری
به گزارش قدس انلاین ، محمد زحمتکش پس از ابقا در سمت خود در خصوص برنامه‌های آتی هیات ووشو اظهار کرد: بهره‌برداری از خانه ووشو در سال جاری در دستور کار قرار دارد. همچنین در نظر داریم برای برگزاری مسابقات بین‌المللی جام هشتم، اسپانسر جذب کنیم.
وی افزود: شرکت در لیگ جوانان کشور جهت شکوفایی استعداد‌ها و توانایی جوانان ووشو استان می‌شود. برگزاری لیگ ووشوی استان در سه رده سنی، برگزاری کلاس مربیگری درجه دو و سه، برگزاری کارگاه رسمی فدراسیون جهت ارتقا سطح فنی مربیان و بازیکنان و برگزاری دوره استعدادیابی ووشو دانش‌آموزان خراسان‌ رضوی از دیگر برنامه‌های آتی هیات ووشو خواهدبود.
رییس هیات ووشو خراسان رضوی ادامه‌داد: درنظر داریم جهت آماده‌سازی ملی‌پوشان خراسانی جهت شرکت در اردوهای تیم‌ملی نیز برنامه‌ریزی کنیم. همچنین قصد داریم برای ایجاد اشتغال پایدار ووشوکاران خراسانی، تعاونی احداث کنیم.
زحمتکش در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته در چهار سال گذشته در هیات ووشو خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در چهارسال گذشته تعامل خوبی با دانشگاه‌ها و آموزش‌و‌پرورش برقرار کردیم. اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با در اختیار گذاشتن سالن‌های تمرینی به هیات ووشو، بخشی از هزینه‌های هیات ووشو را کاهش داد.
وی در رابطه با توسعه نیروی انسانی از سال ۹۲ تا کنون عنوان‌کرد: ۱۷۵ مربی و ۲۴۵ کمک‌مربی از سال ۹۲ در طح استانی در حال آموزش هستند. ۹۵ داور خراسانی نیز در مسابقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته‌اند. تعداد ورزشکاران ووشو استان در سال ۱۳۹۶، ۱۸۳۵ نفر برآورد شده‌است که ۴۲ درصد این آمار را بانوان تشکیل می‌دهند.
رییس هیات ووشو خراسان رضوی در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت استعدادیابی در سطح استان خاطرنشان‌کرد: جهت کشف استعدادهای جدید در چهار سال گذشته ۲۲ سالن اختصاصی در سطح استان با حمایت مالی هیات ووشو استان به‌صورت رایگان اقدام به اجرای طرح استعدادیابی در مقطع نونهالان، نوجوانان و جوانان کردند و در کل ۸۹۰۰ هنرجو در این طرح شرکت کردند.
منبع : ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.