پایگاه خبری ارتش یمن از حملات جنگنده‌های ائتلاف سعودی به فرودگاه بین‌المللی صنعا طی اواخر دوشنبه شب خبر داد.

حملات هوایی جنگنده‌های ائتلاف سعودی به فرودگاه بین‌المللی صنعا

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، برخی منابع خبری از حملات جنگنده‌های ائتلاف سعودی به فرودگاه بین‌المللی صنعا و پایگاه هوایی الدیلمی و پرواز این جنگندها در آسمان پایتخت خبر می‌دهند.

شبکه المیاین در حساب توئیتری خود گزارش داد که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بیش از ۱۰ بار به فرودگاه صنعا و پایگاه الدیلمی حمله کرده‌اند.

برخی منابع خبری نیز از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در صنعا خبر داده‌اند.

برخی کاربران شبکه های اجتماعی در صنعا با انتشار عکس زیر با استفاده از هشتگ «صنعا زیر آتش است»، این حملات را تایید کرده‌اند.

ساعاتی بعد از آن، وبسایت ارتش ملی یمن با تایید این خبر گزارش داد که جنگنده های ائتلاف سعودی اهداف انصارالله یمن را در فرودگاه و پایگاه هوایی الدیلمی هدف قرار داده اند.

شب گذشته شبکه خبری المسیره یمن از حمله جدید پهپادی به فرودگاه بین‌المللی دبی در واکنش به حملات نظامی امارات خبر داده بود.

سرتیپ «شرف لقمان» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در همین خصوص اعلام کرد که حمله به فرودگاه دبی پس از فرودگاه ابوظبی، «در پاسخ به جنایات متجاوزان» [سعودی-اماراتی] انجام شد.

شرف لقمان با بیان اینکه این حمله ثابت کرد که همه نقاط امارات در تیررس است، گفت بار دیگر از سرمایه‌گذاران می‌خواهیم که از امارات دوری کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.