مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به بهره برداری و افتتاح ۳۰ مرکز توانبخشی،اجتماعی و اشتغالزایی جامعه هدف بهزیستی گفت: این مراکز با همکاری بخش خصوصی و با هزینه ۲۰ میلیارد تومان راه اندازی شده است.

در هفته دولت، 30 مرکز توانبخشی و اجتماعی در استان تهران افتتاح می شود

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، «اکبر بیات نژاد» با اشاره به برنامه ریزی سازمان بهزیستی استان تهران برای ارائه خدمات مطلوب تر و با کیفیت اظهار کرد: در این زمینه 30 مرکز خدماتی با همکاری بخش خصوصی همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: برای راه اندازی این تعداد مرکز 20 میلیارد تومان هزینه شده است ضمن اینکه این مراکز در بخش‌های مختلف توانبخشی،اجتماعی و درمان اعتیاد و پیشگیری بوده است و در واقع در تمام شهرستان‌های تهران مراکز جدید ارائه خدمت راه‌اندازی شده است.

بیات نژاد گفت: مراکز جدید سازمان بهزیستی با هدف ارائه خدمات مطلوب تر و بهنگام به بهره‌داری رسیده است ضمن اینکه توزیع عادلانه خدمات به جامعه هدف بهزیستی اصلی‌ترین برنامه بهزیستی استان محسوب می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان تهران ادامه داد: در 6 ماه دوم سال 97 برنامه‌های جدیدی برای مددجویان تحت پوشش پیش بینی شده است که از آن جمله می‌توان به برنامه‌های حوزه اشتغال و توانمندی سازی جامعه هدف اشاره کرد.

وی افزود: توزیع وسایل کمک توانبخشی به معلولان نیز در نیمه دوم سال جاری ادامه خواهد داشت و این طرح برای معلولان واجد شرایط انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.