جایگاه رسانه‌ملی به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) یک دستگاه عظیم آموزشی و تربیتی و به منزله دانشگاه عمومی است اما امروزحضور نا به جای برخی چه بلایی بر سر این دانشگاه آورده است.

انتقاد مجری معروف از یک شوی تلویزیونی! + عکس

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، همه‌چیز برمی‌گردد به استفاده نادرست و غیرمنطقی از یک نامجری و اصطلاحاً کمدین تازه وارد و محتواهای نامرغوب برنامه‌ای در شبکه سیما... برنامه‌ای ترکیبی و تاکشو که به صورت روتین روی آنتن می‌روند. هر روز یک نکته‌ای باعث می‌شود یک کارشناس و یا مجری با سابقه‌ای نسبت به این برنامه آزرده‌خاطر شود. بعد از انتقادهای تند عده‌ای، این بار نیما کرمی از مجریان با سابقه تلویزیون در صفحه مجازی خودش بر ابتذال در رسانه‌ملی تأکید کرد.

او چنین نوشت: "متأسفم برای برنامه‌سازی رو به زوال رسانه‌ملی... واقعاً یعنی فکری برای برنامه‌سازی درست ندارید. دوستان عزیز! شما حق ندارید به هرکسی اجازه دهید رو به روی دو انسان هموطن به هر شکل و ترتیبی قرار بگیرد و بعد مسخره‌شان کنید[اسکولشان بفرمایید] به خدا زشته، به خدا بده، تو رو خدا از برنامه‌سازی دست بردارید که هرچه ما تلاش می‌کنیم برای برنامه فاخر، شما همه‌چیز را زیر سوال می‌برید. وای بر من با این همه ابتذال در رسانه‌ای که روزی قرار بود دانشگاه‌ انسان‌سازی باشد".

ماجرا از این قرار است که یکی از برنامه‌های شبکه سه(ایرانیوم) میزبان ایرج ملکی و برادرزاده‌اش بود. که برخی معتقدند مجری برنامه این عزیزان را دست انداخته بود و البته نوع گفتمان این کمدین جوان خنداننده‌شو(مجید افشاری) شوخی‌های نامتجانس با افراد است و در قواره یک مجری چنین منش و روشی نمی‌گنجد.سوال ما هم از ناظرین و مسئولین مربوطه این است که تا کجا و تا کی باید منتظر باشیم این نوع رویکردهای برنامه‌سازی نامرغوب ادامه یابد و کسانی به عنوان مجری در رسانه‌ملی حضور پیدا کنند که اصلاً به یکسری منش‌ها و روش‌هایی پایبند نیستند؟

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.