سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه این تیم باوجود باخت به تیم السد دوباره بر می‌گردد، گفت: من بعضی چیزها را در اطراف تیم باید تغییر بدهم و این کار را هم می کنم.

شفر: مجبور شدیم تغییرات زیادی در تاکتیک تیم بدهیم/نویمایر خودش خواست تعویض شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، وینفرد شفر در نشست خبری پس از باخت امشب استقلال تهران در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: ما در نیمه دوم کیفیت خوبی نداشتیم و نتوانستیم بازی را خوب هدایت کنیم. آنچه می خواستیم نشد.

سرمربی استقلال تهران ادامه داد: می توانم بگویم هر چهار گل در این بازی اگر تمرکز روی آن وجود داشت هرگز به گل تبدیل نمی شد. بعد از گرم کردن بازیکنان مجبور به تغییر ترکیب اصلی شدیم. علی کریمی قرار بود بازی کند اما لحظه گرم کردن گفت نمی توانم بازی کنم. به همین خاطر تعویضش کردیم و تغییرات زیادی در تاکتیک تیم دادیم.

شفر درباره اشتباهات بازیکنان استقلال در نیمه دوم اذعان داشت: در ۳۰ دقیقه پایانی اشتباهاتی داشتیم که متوجه نمی شوم. در گذشته اتفاقاتی که برای تیمم رخ داده بود را می دانیم. من نمی خواستم. قبل از بازی، بازیکنانم با عصبانیت وارد زمین شوند. الان هم نمی خواهم در موردش زیاد صحبت کنم. باید این موضوع را با باشگاه حل کنیم!

سرمربی آبی پوشان پایتخت اظهار داشت: می دانستیم با تیم بزرگی مثل السد بازی داریم که بازیکنان طراز اولی نظیر ژاوی و گابی و بازیکن کره ای دارد.

شفر درباره برنامه های آتی استقلال تاکید کرد: دو روز به بازیکنان استراحت دادیم و سپس با آنها صحبت می کنیم. آنهایی که مرا شناخته اند می دانند باختن مهم نیست. اینکه دوباره بلند شویم مهم است. باید بگویم ما دوباره بر می گردیم. مشکلات را در خانواده خودمان حل می کنیم.

سرمربی استقلال تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره شعار هواداران که وی و بازیکنان را تحت الشعاع قرار داد تصریح کرد: یکی ازمشکلاتی که ما داشتیم اردوی پیش فصل بود. اما در حال حاضر تنها باید به بازی با السد فکر می کردیم. درباره هواداران هم باید بگویم آنها از شمال و جنوب آمدند و خیلی از آنها از دیشب پشت درب ورزشگاه بودند. من از تمام آنها معذرت می خواهم. اما خوب نیست که ما برخورد سخت داشته باشیم.

شفر در پاسخ به سوال خبرنگاری که ورود دانشگر به زمین مسابقه را علت اصلی باخت این تیم عنوان کرد، گفت: مشکل نیومایر خطایی بود که در اواخر نیمه اول روی آن انجام شد. بین دونیمه به من گفت تعویضش کنم. روزبه چشمی هم که به جای او بازی کرد بدون مشکل ظاهر شد.

شفر در پایان خاطر نشان کرد: یکی از دلایل باخت این بود که خیلی زود توپ به سمت ما بر می گشت. در برخی صحنه ها سه به چهار می شدند. نیومایر ضربات کاشته خوبی هم زد. فکر می کنم تغییری که دادیم خیلی خوب نبود. ژاوی بارها توپ را گرفت و تیمش را جلو کشید. ما هم در ایجاد موقعیت مشکل داشتیم. اما این را دوباره بگویم که در بازی جدید، تیمی جدید خواهید دید. باید بگویم من بعضی چیزها را در اطراف تیم باید تغییر بدهم و این کار را هم می کنم.

منبع: برنامه نود

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.