مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: تمام توان خود را برای کنترل قیمت اقلام موجود در میادین میوه و تره بار در جهت کاهش مشکلات معیشتی مردم به کار می‌گیریم.

وعده مدیرعامل میادین میوه و تره بار برای کنترل قیمت ها

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، عبدالحسین رحیمی مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در نشست شورای معاونان و مدیران این سازمان با اشاره به کنترل کیفیت و رعایت قیمت‌های تعیین شده از سوی کمیته نرخ گذاری اظهار کرد: این سازمان تلاش خود را به کار گرفته است تا با ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر در جهت کاهش بخشی از مشکلات معیشتی شهروندان نقش آفرینی کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۴۴ میدان و بازار میوه و تره بار در ۲۱۴ محله ۲۲ منطقه تهران در تمام ایام هفته مشغول به کار هستند، تصریح کرد: امروز بسیاری از مردم در شرایط معیشتی سختی به سر می‌برند، از این رو خانواده‌هایی که سطح درآمد پایینی دارند نیز می‌توانند مایحتاج مصرفی خود را از میادین و بازارهای میوه و تره بار سازمان متناسب با بودجه شان تهیه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین در بخش دیگری از سخنان خود، رسانه و جریان آزاد اطلاع رسانی را از مهم‌ترین عوامل سالم سازی جامعه برشمرد و اعلام کرد: فضای آزاد خبری و گردش آزاد اطلاعات، آفت‌هایی مورد هدف قرار می‌دهند که جامعه را تهدید می‌کنند و در یک کلام، رسانه‌ها را می‌توان حافظ و نگهبان سلامت جامعه قلمداد کرد.

رحیمی با اعلام اینکه اجازه در جا زدن و اتلاف وقت نداریم و از فرصتی که در اختیار داریم باید برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم استفاده کنیم و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکنیم، تاکید کرد: این نکته را نباید فراموش کنیم که همه ما مسافر یک کشتی هستیم و افرادی که کالاهای مورد نیاز مردم را با استفاده از ارز دولتی خریداری و احتکار کرده‌اند نیز سرنشینان همین کشتی هستند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ما همان مردمی هستیم که با از خودگذشتگی در ۸ سال دفاع مقدس حتی یک میلی متر از خاک کشور عزیزمان را به بیگانگان واگذار نکردیم، افزود: مسئولان با فداکاری باید هر آنچه در توان دارند را به کار گیرند و با گفتمان واحد به نوعی عمل کنند که مردم به آینده امیدوار شده و نسبت به عملکرد مسئولان احساس آرامش و اطمینان خاطر داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.