به گفته مسئولان فدراسیون قایقرانی تیم‌ملی آب‌های آرام ایران یکی از شانس‌های کسب مدال در بازی‌های آسیایی اندونزی است.

رقابت‎های قایقرانی آبهای آرام بازی‎های آسیایی از فردا آغاز می شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  مسابقات آب‌های آرام بازی‌های آسیایی اندونزی درحالی از فردا در دهکده بازی‌های شهر پالمبانگ آغاز می‌شود که تیم‌ ملی کشورمان با ۱۷ ورزشکار در این بازی‌ها شرکت کرده است.

به گفته مسئولان فدراسیون قایقرانی تیم‌ملی آب‌های آرام ایران یکی از شانس‌های کسب مدال در بازی‌های آسیایی اندونزی است. قایقرانان ایران در این بخش سابقه مدال‌آوری در دوره قبل بازی‌های آسیایی که در اینچئون کره‌جنوبی برگزار شد را دارند.

در ترکیب تیم کایاک ایران و در بخش پسران علی آقامیرزایی، پیمان قویدل، احمدرضا طالبیان، امین بوداغی، پوریا شریفی و امیر احمدی حضور دارند. در ترکیب ایران احمدرضا طالبیان در بازی‌های آسیایی اینچئون موفق به کسب مدال طلا شده بود.

در بخش بانوان نیز سه شرکت‌کننده هدیه کاظمی، آرزو حکیمی و الناز شفیعیان برای تیم‌ ملی کشورمان پارو خواهند زد. در کارنامه آرزو حکیمی کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی اینچئون که دوره قبل در کره جنوبی برگزار شد دیده می‌شود.

تیم‌ملی کانوی آقایان ایران هم با ترکیب شاهو ناصری، علی اجاقی، محمدنبی رضایی، عادل مجللی و پژمان دیوسالار به آب خواهند زد. عادل مجللی دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی است.

همچنین تیم‌ملی کانوی دختران ایران از ترکیب خانم‌ها آتنا رئوفی، فاطمه کرم‌خانی و پریسا محمدزاده تشکیل شده است.

مسابقات آب‌های آرام بازی‌های اندونزی از روز چهارشنه ۷ شهریور در پیست بین‌المللی دهکده بازی‌های پالمبانگ آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.