۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 616792

باستین شواین‌اشتایگر با حضور در مقر باشگاه بایرن مونیخ رسماً به تالار مشاهیر این باشگاه آلمانی پیوست.

شواین‌اشتایگر به تالار مشاهیر بایرن ملحق شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، شواین‌اشتایگر اسطوره‌ی بزرگ بایرن مونیخ که این روزها فوتبال را در لیگ آمریکا و در تیم شیکاگو فایرز دنبال می‌کند دیروز با حضور در مقر باشگاه بایرن در سبنر اشتراسه‌ی شهر مونیخ به تالار مشاهیر این باشگاه آلمانی ملحق شد تا نامش در کنار دیگر بزرگان این باشگاه ثبت شود.


شواین‌اشتایگر در این مراسم وقتی به روی صحنه رفت تا از ستاره‌ی خود که نشانه‌ی حضور او در تالار مشاهیر بایرن خواهد بود پرده‌برداری کند آنقدر خوشحال بود که شادی را می‌شد از خنده‌های او تشخیص داد. فضای مراسم بیشتر از آنکه به کنفرانس‌های مطبوعاتی یا رویدادهای خشک معمول شباهت داشته باشد، به یک جلسه‌ی خانوادگی می‌ماند.

شواین‌اشتایگر گفت:" برگشتن به سبنر اشتراسه و همینطور آلیانز آرنا خیلی خیلی شیرین است. آمریکا که هستم دلم برای آلمان و به خصوص برای مونیخ خیلی تنگ می‌شود. بله آمریکا کشور قشنگی است ولی من آنجا دلم برای دریاچه‌ها، کوه‌ها، هوای بایرن و تا حدودی برای غذاهای وطنم تنگ می‌شود. و البته برای دوستان و خانواده‌ام".


در ادامه‌ی مراسم، کارل هاینس رومنیگه مدیرعامل بایرن روی سن رفت و در تمجید از شواین‌اشتایگر گفت:" من اولین بار حدود ۲۰ سال پیش که شواینی تازه به بایرن آمده بود متوجه خاص بودن او شدم. شواینی در بخش جوانان باشگاه بود و با تیم‌های زیر۱۷سال و نوجوانان و جوانان بایرن قهرمان آلمان شده بود. من و اولی از آن روزها توجه‌مان به تیم جوانان باشگاه و به خصوص بعضی از بچه‌های خیلی بااستعدادش جلب شد که درخشان‌ترین آنها به نظرم شواین‌اشتایگر بود. کسانی که بعدها به تیم اول باشگاه راه یافتند و با هدایت اوتمار هرتزفلد و بعدها فن‌خال درخشیدند".


در انتهای مراسم و سخنرانی‌ها، باستین شواین‌اشتایگر کت قرمزرنگ مخصوص ستاره‌های بزرگ تاریخ بایرن را دریافت کرد تا به طور رسمی به تالار مشاهیر این باشگاه بزرگ آلمانی ملحق شود تا نامش در کنار بزرگانی مثل فرانتس بکن‌باوئر، گرد مولر و دیگر اسطوره‌های بزرگ فوتبال آلمان قرار گیرد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.