عضو تیم ملی کشتی آزاد گفت: سطح مسابقات بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی نسبت به دوره گذشته بسیار بالاتر بود کشتی‌گیران گرجستان و روسیه را بعضی از کشورهای آسیایی به خدمت گرفته بودند.

پرویز هادی: خدا رو شکر که کشتی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ موفق ظاهر شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پرویز هادی عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که قسمت شد در زادروز تولد جهان پهلوان تختی و روز ملی کشتی در خدمت جمعی از کودکان بی‌سرپرست و کودکان کار باشیم. من اینجا وقتی این بچه‌ها را دیدم خیلی متأثر شدم وقتی شنیدم این کودکان با این سن و سال کارتن خواب هستند، پدر و مادری ندارند و خانواده‌ای ندارند خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم و از طرفی خوشحالم که افرادی خیری هستند که با هر مشکلاتی که دارند این کودکان را تحت پوشش قرار می‌دهند. من امیدوارم روزی را ببینیم که شاهد دیدن چنین کودکانی در جامعه نباشیم و اینکه بچه‌ای کم و سن‌وسال بی‌کس و کار باشد و کارتن خواب باشد را امیدوارم که دیگر شاهد نباشیم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اندونزی در خصوص مسابقات جاکارتا اذعان داشت: خدا را شکر می‌کنم که کشتی هم در بخش فرنگی و هم بخش آزاد در بازی‌های آسیایی توانست موفقیت‌آمیز ظاهر شود. سطح مسابقات بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی نسبت به دوره گذشته بسیار بالاتر بود کشتی‌گیران گرجستان و روسیه را بعضی از کشورهای آسیایی به خدمت گرفته بودند ولی در کل خدا را شکر می‌کنم که کشتی توانست نتیجه بسیار خوبی را به دست بیاورد و من هم با دعای خیر مردم توانستم از این مسابقات سربلند بیرون بیایم و امیدوارم در مسابقات آتی هم باز هم بتوانم دل مردم را شاد کنم.

وی در خصوص پرداخت پاداش نیز تأکید کرد: در جاکارتا پاداش دلاری که وعده آن را داده بودند به نفرات اول، دوم و سوم پرداخت کردند ولی پاداشی که دولت قرار بود به ما بپردازد هنوز نپرداخته‌اند.

هادی در خصوص مسابقات جهانی نیز گفت:‌ ما از دیروز وارد اردو شدیم و امیدوار هستیم که هم تیم کشتی آزاد و هم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی پیروز و سربلند باشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.