مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از امکان بازدید رایگان عموم از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان درایام هفته دولت خبرداد.

بازدید از موزه تاریخ طبیعی و زیستی خراسان رضوی رایگان است

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تورج همتی افزود: هدف از ارائه این برنامه را جلب حضور علاقمندان به حوزه محیط زیست طبیعی و آشنایی بازدید کنندگان با تنوع زیستی استان دانست وگفت: با توجه به اینکه گنجینه های تنوع زیستی استان بصورت دائمی در موزه های  حیات وحش شهرستانهای مشهد و ۱۲ شهرستان دیگر با به تصویر کشیدن زیستگاه های مختلف استان اعم از کوهستان، تپه ماهور، دشتی، تالابی و ... آماده سازی شده است، علاقمندان می توانند با مراجعه به این موزه ها ضمن آشنایی با گونه های جانوری موجود از قابلیت ها و پتانسیل های طبیعی استان نیز مطلع شوند.

وی ضمن اشاره به اینکه موزه های تاریخ طبیعی و تنوع زیستی سهم بسزایی در ارتقاء فرهنگ زیست محیطی و گرایش عموم مردم وعلی الخصوص دانش آموزان به سمت شناخت محیط زیست و حفاظت از آن داشته است گفت: موزه های یاد شده در ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان های قوچان، درگز، سبزوار، سرخس، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، بردسکن ، کاشمر، گناباد، بجستان و خواف مستقر است و همه روزه به جز ایام تعطیل درساعات اداری آماده میزبانی از علاقمندان است.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.