همدان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از نتایج مثبت کمیته‌های فنی گردشگری اجلاس «همدان، ۲۰۱۸» خبر داد.

نتایج مثبت کمیته‌های فنی گردشگری اجلاس «همدان ۲۰۱۸»

قدس آنلاین - همدان؛ علی مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان در حاشیه اجلاس گردشگری «همدان؛ پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی» گفت: در حاشیه کنفرانس گردشگری کشورهای آسیایی کمیته فنی با حضور سه کشور ایران و عراق و افغانستان برگزار شد.

وی همچنین اظهار داشت: پس از برگزاری کنفرانس بین المللی ۲۰۱۸ نشست اعضای وابسته سازمان جهانگردی نیز آبان ماه در همدان برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان بیان کرد: برنامه های مختلفی طی روزهای گذشته آغاز شده و محتوای برنامه‌ها مشخص است که امیدواریم منجر به نتایج مثبتی شود.

وی افزود: کمیته‌های فنی خوبی را با حضور کشورهای عراق و افغانستان داشتیم که نتایج جلسه با کشور عراق به خاطر شتراکاتی که در گردشگری با این کشور داریم، بهتر بود.

مالمیر در خصوص تعداد برنامه‌های پیش بینی شده در رویداد همدان ۲۰۱۸ خاطرنشان کرد: در رویداد همدان ۲۰۱۸، ۵۰ رویداد پیش‌بینی شده که بخشی بین المللی، بخشی ملی و بخشی استانی بود که تعدادی انحام شده و بخشی در روزهای اینده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی چون نوروزگاه‌ها، جشنواره ملی پویانمایی، جشنواره اسب اصیل، نشست سفرا و مقامات خارجی و برگزاری کنفرانس بین‌المللی از جمله آنها بود، تصریح کرد: جشنواره‌هایی نیز در ادامه با توجه به برداشت محصولات کشاورزی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.