رئیس دانشگاه پیام نور از برنامه جدید این دانشگاه در حل مشکلات مناطق مختلف کشور خبر داد.

ورود دانشگاه پیام نور به حل مشکلات در مناطق مختلف کشور
به گزارش قدس انلاین ، محمد رضا زمانی دوشنبه شب در دیدار با استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: تلاش می کنیم این دانشگاه با این اصلاح ساختار و آیین نامه با تکیه بر نیروهای هر منطقه و نیز سایر بهره گیری ازظرفیت سایر مناطق نسبت به حل مشکلات و مسائل اقدام کند.

وی افزود: دانشگاه پیام نور هزار عضو هیات علمی در ۵۰۰ مرکز در  کشور دارد که پراکنده اند وتلاش بر انسجام و ساماندهی آنها و مراکز بر اساس پتانسیل های موجود مناطق در دستور کار قرار دارد و این اقدام از اول مهرماه اجرایی می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: آیین نامه ارتقا هیات علمی این دانشگاه نیز در حل تدوین بوده و در این راستا اصلاحاتی در آیین نامه انجام می شود که بر اساس آن تلاش می شود اعضا برای ارتقا به سمت و سوی کارها و طرح های کاربردی سوق داده شوند. 

زمانی خاطرنشان کرد: به منظور افزایش میزان تاثیر گذاری دانشگاه پیام نور در عرصه علمی کشور دو اقدام در دستور کار این مجموعه است که از جمله آنها تجمیع نیروها و توان علمی دانشگاه پیام نور در قالب اصلاح ساختارهای منطقه ای است.

وی بیان کرد:این راستا ظرفیت های علمی در قالب گروه های منطقه ای ساماندهی و مجتمع می شوند که همه آنها از طریق فضای مجازی به صورت شبکه ای به هم مرتبط شده و اینگونه امکان بهره گیری از توان دانشی همه فراهم می شود .

منبع : مهر

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.