شهردار مشهد گفت: ما عهدی با مردم بستیم که بر آن پایداریم و امیدوار هستیم بتوانیم برای آبادی شهر مشهد با تمام کسانی که مشهد و امام رضا(ع) را دوست دارند ائتلاف کنیم.

برای آبادی شهر با دوست‌داران امام رضا(ع) ائتلاف می‌کنیم
 
به گزارش قدس انلاین ، قاسم تقی‌زاده خامسی امروز در مراسم افتتاح پارک موضوعی دانش با اشاره به افتتاح پروژه‌های اخیر شهرداری شامل مجموعه ورزشی  امید و زندگی، پایگاه سلامت و مساجد ، عنوان کرد: امروز هم این پارک دانش بنیان را افتتاح می‌کنیم. بنای ما بر این است  هر هفته یک پروژه افتتاح شود.
وی با اشاره به انتقاداتی در خصوص نام‌گذاری پارک دانش، تصریح کرد: عده‌ای به بی‌مسمایی این اسم اعتراض کرده‌اند. باید گفت در تاریخ بشر و اینکه چند قرن است بشر در روی زمین به‌وجود آمده  اختلاف نظر است، اما در این که بشر سه دوره را گذرانده  تقریباً اتفاق نظر وجود دارد؛ در دوره شناخت ،۷۰  هزار سال طول کشیده تا انسان متوجه شده خردمند است، 12 هزار سال دوره انقلاب کشاورزی طول کشیده است، همچنین از انقلاب صنعتی  و دانش 500 سال بیشتر نمی‌گذرد  اما با دو دوره پیشین تفاوت جدی دارد.
شهردار مشهد خاطر نشان کرد: اگر در گذشته هر صد سال انقلاب سیاسی و اجتماعی رخ می‌داد اما امروز هر سال یک انقلاب دانشی  اتفاق می‌افتد که نکته  بزرگی است و باید به آن توجه شود. در این ۵۰۰ سال گذشته اتفاق عجیب  وغریبی در دنیا افتاده است. از دوره موبایل زیاد نمی‌گذرد  در حالی که هیچ کس باور نمی‌کرد اینگونه شود. در حال حاضر دانش ادعا می‌کند می‌خواهد انسان جاویدان بسازد.
وی افزود: این پارک  در اختیار دانش‌آموزان و نوجوانان قرار خواهد گرفت، باید از دانش‌آموزان بپرسیم که  با این همه دانش آیا ما خوشبخت‌تریم؟
 منبع : ایسنا
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.