ملی‌پوش روئینگ ایران گفت: من ۱۲ سال است که در قایقرانی زحمت می‌کشم و با این نتیجه آبروی ما رفت. عمرم رفت و حالا دیگری چیزی ندارم.

محمدی: در بازی‌های آسیایی هم عمرم رفت هم آبرویم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پرونده روئینگ در بازی‌های آسیایی در حالی بسته شد که مردان ملی‌پوش کشورمان در کسب مدال ناکام بودند.

مشکلاتی که در خصوص قایق و ترکیب ماده‌های شرکت‌کننده وجود داشت باعث شد تا قهرمانان کشورمان در هجدهمین دوره بدون مدال به کشور بازگردند.

مسعود محمدی ملی‌پوش روئینگ کشورمان درباره این مسابقات گفت: زمانی که گفتند جیوگانیک باید از ایران برود من بارها گفتم این کار را نکنید. اگر خطایی کرده می‌توانید او را جریمه کنید. اگرچه جیوگا شیطنت‌هایی داشت اما می‌توانست مدال‌های زیادی را برای ایران به دست آورد. من در سال ۲۰۰۷ با این مربی ۳ بار قهرمان آسیا شدم اما در بازی‌های آسیایی هم عمرم رفت هم آبرویم.

وی افزود: ما چندین ماه در قایق ۴ نفره تمرین کرده بودیم اما در فاصله کوتاهی که به مسابقات باقی مانده بود ارنج ما را تغییر دادند در حالی که جیوگانیک بهترین مربی دنیا ارنج ما را چیده بود. شاگردان جیوگا چندین دوره مدال طلای المپیک و جهان را دارند و در بازی‌های آسیایی نیز در تیم هند مدالهای زیادی کسب کردند.

ملی‌پوش قایقرانی کشورمان در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: زمانی که از آب بیرون آمدیم و جیوگا نتیجه ما را دید، اشک در چشمانش حلقه زده بود و می گفت این تیم من نیست، متاسفم آیا ایران این نتیجه را می‌خواست؟

محمدی یادآور شد: من متاهل هستم و ۱۸ ماه از خانواده‌ام دور بود. وقتی با وزیر صحبت کردم به او گفتم آیا می‌دانید من ماهی ۴۰۰ هزار تومن حقوق می‌گیرم؟ در حالی که من ۹-۸ میلیون تومان فقط پول مکمل داده‌ام اما با این نتیجه‌ای که در بازی‌های آسیایی گرفتیم دیگر خبری از پاداش نیست. در مکان‌هایی تمرین می‌کردیم که عقرب در خوابگاه می‌آمد. در گرما کولر نداشتیم و در سرما بخاری. در حالی که حریفان ما چند وعده ۲۰ کیلومتر تایم می‌زدند به ما تمرین والیبال و کوهنوردی می‌دادند!

این ملی‌پوش کشورمان با بیان اینکه بعد از پایان مسابقات مقدماتی با رئیس فدراسیون صحبت‌هایی را داشته، تصریح کرد: با آقای امینی صحبت کردیم گفتیم هنوز فرصت هست و تغییری در ترکیب ۴ نفره ما بدهد، قبول نکرد. گفتیم لاین ما را تغییر دهند. می‌خواستیم در لاین یک یا ۲ باشیم چرا که از لاین ۴ به بعد موج داشت بازهم قبول نکردند. ما زمان مسابقه تعادل نداشتیم و بعد از مسافت یک کیلومتر نمی‌توانستیم کار کنیم چون موج بود و تعادل نداشتیم.

وی ادامه داد: من و بهمن نصیری سال گذشته در قایق ۲ نفره مدال گرفته بودیم که برای بازی‌های آسیایی این قایق را از ما گرفتند. من ۱۲ سال است که در قایقرانی زحمت می‌کشم و با این نتیجه آبروی ما رفت. عمرم رفت و حالا دیگری چیزی ندارم. فقط از خدا می‌خواهم کسانی که باعث این نتایج شدند در همین دنیا تاوان بدهند. طاهر کبوتری فقط می‌خواست محسن مدال بگیرد. من ایمانم را نمی‌سوزانم اما شنیده بودم کبوتری ۲۰۰ میلیون تومان از فدراسیون گرفته اما برای ما فقط ۲ بار هندوانه خرید! بچه‌ها می‌گفتند او فاکتور اضافه می‌دهد اگر این طور باشد هیچ وقت از حقم نمی‌گذرم. آنها خشایار عباس‌آبادی را حذف کردند به بازی‌ها اعزام نکردند در حالی که جیوگا او را بالا آورده بود.

محمدی در پایان گفت: اگر جیوگا به ایران برگردد من هم به تمرینات برمی‌گردم وقتی مدال نگرفتم چرا باید تمرین کنم؟ با چه امیدی بیایم؟

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.