عضو شورای مرکزی موتلفه گفت: رییس جمهور برای پاسخ دادن به سوالات نمایندگان باید قدری واقع‌بینانه‌تر عمل می‌کرد.

رییس جمهور باید واقع‌بینانه‌تر به سوالات پاسخ می‌داد
به گزارش قدس انلاین ، حمیدرضا ترقی ، در خصوص ارزیابی خود از سوالات نمایندگان از رییس جمهور ، اظهار کرد: فضای مجلس خوشبختانه اخلاقی بود و کرامت دو طرف در بیان سوال و پاسخ رعایت شد، همچنین سوالات منطقی و بدون آمارهای غیر واقعی مطرح شد.

وی ادامه داد: پاسخ‌های رئیس جمهور قدری کلی بود و نتوانست نمایندگان را در 4 مورد، قانع کند و فقط یک سوال مورد قبول واقع شد و این امر نشان می‌دهد که رییس جمهور برای پاسخ دادن به سوالات نمایندگان قدری واقع‌بینانه‌تر باید عمل می‌کرد، قصورهایی که مربوط به دولت می‌شد باید می‌پذیرفت و این عدم اقناع نمایندگان، عدم اقناع جامعه و مردم را در بر خواهد داشت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی افزود: به نظر می‌آید برای شفاف شدن شرایط و روشن شدن مردم طرح سوال و پاسخ آن، مردم را در رابطه با عمکلرد دولت به یک دیدگاه جامع‌تری می‌رساند.

ترقی بیان کرد: سوالات از کیفیتی بالایی برخوردار بود، همچنین پیرامون مسائل کشور و جامعه مطرح شد. ولی پاسخ‌ها آدرس‌های غلطی داشت و اینکه ما کل مسائل کشور را به پنجم دی ماه مرتبط بدانیم و یا بعضی موارد را به گردن خارجی‌ها بیندازیم درست نقطه مقابل سخنی است که مقام معظم رهبری فرمودند که مشکلات ناشی از مسائل بیرونی و تحریم‌ها نیست بلکه به مسائل داخلی باز می‌گردد. باید روحانی سوء مدیریت را می‌پذیرفت نه اینکه بگوید جمعی تجمع کردند و این پیام به آمریکا رسید، در نتیجه فشار بیشتر شد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه جلسه امروز مجلس سیاسی نشد و کاملا کارشناسی بود. همچنین اصلا ورودی به جناح‌بندی‌های سیاسی نشد و سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان از سوی همه جناح‌ها بود و در این خصوص نمی‌توان اتهامی را به مجلس وارد کرد.

عضو شورای مرکزی موتلفه تصریح کرد: قطعا اگر رییس جمهور قصور و کوتاهی‌های دولت و کارگزاران آن را بیان می‌کردند به اقناع نمایندگان کمک می‌کرد، اما زمانی که دولت خودش به تنهایی حاضر نیست اشتباهات خود را بپذیرد و این خودشیفتگی به وجود آمده طبیعتا موجب اقناع نمی‌شود.
منبع : ایسنا
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.