عضو تیم ملی شنای ایران درباره نتایج کسب شده در بازی‌های آسیایی گفت: هنوز نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد و شرمنده شدم.

ملی پوش شنا: «آزادی» تنها استخر استانداردِ ماست که پوسیده است!

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مهدی انصاری در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در ماده ۵۰ متر پروانه و ۵۰ متر قورباغه شرکت کرد و جایگاه بهتری از بیستمی را کسب نکرد و موفق نشد رکورد ملی خود را بهبود بخشد.

ملی پوش شنا درباره حضور در بازی‌های آسیایی گفت: همانطور که پیش بینی می‌کردیم سطح بازی‌های بالا بود و قهرمانان جهان و المپیک از ژاپن، چین، سنگاپور و... حضور داشتند.

انصاری بیان کرد: تمرینات سخت و فشرده‌ای را پشت سرگذاشته بودم و تمام تلاشم را کردم اما متاسفانه امکانات کم‌تری در اختیار داریم و اردوهای خاصی برگزار نشد. شناگر قزاقستان در ماده ۵۰ متر پروانه در حالی در اندونزی مقام سوم را کسب کرد که ۶ ماه پیش از مسابقات قهرمانی آسیا، با قهرمان المپیک و جهان تمرین کرد و نتیجه آن را در جاکارتا دید.

او با اشاره به بازی‌های داخل سالن آسیا - ترکمنستان خاطر نشان کرد: شناگر قزاق ۱۸ سال سن دارد و در اندونزی مدال برنز را کسب کرد در حالی که در بازی‌های داخل سالن آسیا ۵-۶ شد و من آنجا چهارم شدم. او پس از بازی‌های رفت با قهرمان المپیک تمرین کرد و من در استخر آزادی!

انصاری بیان کرد: در بازی‌های آسیایی اندونزی نفر اول قهرمان المپیک بود و نفر دوم نیز قهرمان جهان بود. متاسفانه امکانات کم‌تری در اختیار داریم. طبق تمریناتی که پشت سر گذاشته بودم پیش بینی بهتری از کسب نتیجه داشتم، هنوز در شوک هستم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد.

ملی پوش شنا ادامه داد: حداقل اگر روانشناس تیم در کنار ما بود می‌توانست بسیار کمک کند و شاید نتیجه بهتری کسب می‌شد. در دوره گذشته بازی‌ها کتف من در رفت و من استرس تکرار چنین اتفاقی را داشتم به همین دلیل استارت خوبی نداشتم و شرمنده همه شدم. امیدوارم در مسابقات آتی شرایط بهتر شود. تمریناتم را ادامه‌ می‌دهم تا برای مسابقات جهانی که حدود ۳ ماه آینده برگزار می‌شود آماده شوم.

وی تصریح کرد: هنوز نمی‌دانم چه اتفاقی در اندونزی رخ داد. در دسته من شناگران قزاق و ژاپن حضور داشتند و من با شناگر ژاپن دست به دست حرکت می‌کردم اما به یکباره نمی دانم  چرا یک دفعه متوقف شدم و انگار مرا از برق کشیدند. زمانیکه که از استخر بالا آمدم نه دم کرده بودم و نه اسیدی شده بودم.

انصاری افزود: ما تنها یک استخر استاندارد در ایران داریم که همان استخر «آزادی» است که تقریبا دیگر پوسیده است و رسیدگی هم نمی‌کنند. ظاهرا برای آنها مهم نیست.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.