سرمربی جدید تیم مشکی‌پوشان گفت: به‌سفارش هیچ کسی سرمربی نشدم.

به‌سفارش هیچ کسی سرمربی نشدم

به گزارش قدس آنلاین، حمید زوهانی  درباره انتخابش به‌عنوان سرمربی تیم مشکی‌پوشان گفت: من پیش از این و قبل از شروع لیگ یک با مدیران باشگاه برای حضور در تیم به‌عنوان سرمربی به‌توافق رسیده بودم، اما بنا به‌شرایطی اعلام شد که تیم جدیدی قرار است بیاید و ۳ میلیارد هم پول تزریق کنند و سرمربی آنها فرد دیگری است.

سرمربی جدید تیم مشکی‌پوشان افزود: در آن شرایط قبول کردم که نباشم، چراکه تیم شهرم برایم مهم بود، با وجود توافق کنار رفتم تا آقایان جدیدی به‌تیم بیایند.

وی ادامه داد: بعد از مشکلاتی که به‌واسطه عدم حضور تیم در بازی مقابل اروند خرمشهر به‌وجود آمد، دوباره از باشگاه با من تماس گرفتند و عنوان کردند، برنامه‌هایم را ارائه دهم، من خودم را به‌باشگاه تحمیل نکردم، بلکه خودشان به‌سراغم آمدند، دیروز دوشنبه هم جلسه‌ای را با خداداد عزیزی و افراد دیگر کمیته انتقالی داشتم و آنها نیز با توجه به‌استعفای سرمربی قبلی با حضورم موافقت کردند.

زوهانی درباره اینکه قرار است پول به‌باشگاه تزریق کند نیز گفت: به‌من چه ارتباطی دارد که پول بیاورم، تیم قرار است از سوی شهرداری و شورای شهر حمایت شود و من هم کار مربیگری را انجام می‌دهم.

سرمربی جدید تیم مشکی‌پوشان درباره اینکه حامی مالی جدید باشگاه را او معرفی کرده و یکی از شرط‌های حضورش و تزریق پول، سرمربی‌گری خودش بوده است؛ افزود: من نمی‌دانم این حرف‌ها را از کجا می‌آورید، من اصلا حامی مالی باشگاه را نمی‌شناسم و خبر ندارم چه‌صحبت‌هایی بین آنها و کمیته انتقالی مطرح شده است، من مربی با تجربه‌ای هستم، سرمربی تیم پرسپولیس مشهد بودم و سال‌ها دستیار علی دایی در لیگ برتر بودم، اینکه به‌خاطر آوردن پول سرمربی شده باشم را قبول ندارم، چراکه با رزومه و برنامه هدایت تیم را قبول کردم، برخی از همین بازیکنان فعلی تیم نیز شاگردان من بودند، لازم نیست خودم را معرفی کنم، چراکه آنهایی که باید من را بشناسند خوب شناخت دارند، دوست هم ندارم سوابقم را در بوق و کرنا کنم، حتما مدیران باشگاه در وجود من چیزی دیده‌اند که این مسؤولیت را به من سپردند.

زوهانی درباره اینکه گفته می‌شود او موبایل فروشی دارد و این موضوع حواشی را برای او به‌دنبال دارد؛ متذکر شد: من موبایل فروشی‌ام را فروخته ام تا همه تمرکزم را روی تیم و فوتبال بگذارم، قبلا خیلی در این حوزه فعال بودم، اما حالا که آن را واگذار کردم.

وی درباره دستیارانش در تیم نیز گفت: با حسین کاظمی صحبت کردم و تقریبا حضورش در کنارم قطعی است، تقوی هم مربی بدنساز است و سیروس سنگچولی هم به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به‌کارش ادامه می‌دهد، هر کس دیگری هم که قبلا در کادر بوده خودش باید تصمیم بگیرد، هر چند که چند مربی دیگر راهم در نظر دارم.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.