فشار های لوپتگی برای خرید مهاجم بالاخره جواب داد.

مهاجم محبوب لوپتگی در راه بازگشت به رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، آرام ماندن رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات فریاد هواداران این تیم را به آسمان برده و در تمام نظر سنجی های نشریات اسپانیایی، مادریدیستا ها یک صدا خواهان خرید یک مهاجم شده اند زیرا همه می دانند کریم بنزما مهره قابل اتکایی برای تنها بودن در خط حمله محسوب نمی شود.

در سوی دیگر ، بازیکن سابق کهکشانی ها  پس از درخشش در لیگ ۱ فرانسه و تیم لیون حالا در آستانه انتقالی ۴۰ میلیون یورویی به سویا قرار دارد. مهاجمی که در همان دوره کوتاه حضورش در رئال یک سر و گردن از کریم بنزما گلزن تر ، دونده تر و با تعصب تر نشان داد. موضوعی که به شدت مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفت و هواداران فروش او را یکی از اشتباهات بزرگ پرز در دوران مدیریت خود بر این تیم می شمارند.

ماریانو دیاز

حالا این بازیکن دومنیکنی در آستانه بازگشت به لالیگا قرار دارد و به علت آنکه باشگاه رئال مادرید ۳۵% از حق مالکیت این بازیکن را در اختیار دارد می تواند با رقمی بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون یورو او را از لیون خریداری کند! خریدی تقریبا مفت از مارکت دیوانه کننده حال حاضر دنیا. اما واکنش ماریانو به بازگشتش به برنابئو همیشه مثبت بوده است. ماریانو دیاز چندی پیش در توییتر در پاسخ به روزنامه آ.اس که گفته بود او به رئال مادرید جواب منفی داده است واکنش نشان داده بود. ماریانو نوشت" من هرگز به خودم اجازه نمی دهم به رئال مادرید پاسخ منفی دهم. پاسخ من همیشه مثبت است"

ماریانو دیاز

اما آخرین اخباری که چند نشریه معتبر اسپانیایی از این موضوع منتشر کرده اند حاکی از توافق دو باشگاه بر سر خرید ماریانو است و لوپتگی نیز بالاخره به خواسته خود مبنی بر خرید مهاجم می رسد. به این ترتیب بورخا مایورال به سویا خواهد رفت و ماریانو بار دیگر به جنگ کریم بنزما می رود تا جایی در تاریخ رئال مادرید برای خود باز کند. پیش بینی می شود این انتقال طی ۴۸ ساعت آینده رخ دهد و گزینه محبوب سکو های برنابئو دوباره پیراهن قهرمان اروپا را بر تن کند.

لازم به ذکر است ماریانو تا به حال ۵۳ گل برای رده های مختلف رئال مادرید به ثمر رسانده است و فصل پیش در ۴۲ بازی ۲۱ گل و ۹ پاس گل برای لیون به ثمر رساند.

منبع: ورزش۱۱

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.