۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 616875

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری زن و شوهری که مرتکب 70 فقره سرقت دوچرخه در سه خیابان مشهد شده بودند، خبر داد.

70 فقره دزدی در کارنامه زن و شوهر سارق

به گزارش خبرنگار قدس انلاین ، سرهنگ "اکبر آقا بیگی" با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی دوچرخه از پارکینگ منازل مسکونی در محدوده بلوار پیروزی مشهد دستورات لازم برای پی گیری سریع موضوع صادر شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تحقیقات اولیه کارشناسان دایره تجسس کلانتری نجفی مشهد در این رابطه نشان می داد که عاملان این سرقت ها زن و مرد موتورسواری هستند که با ورود به پارکینگ ساختمان های مسکونی مرتکب این سرقت ها می شوند.
وی خاطرنشان کرد: تیم تجسس کلانتری 40 نجفی مشهد در پی گیری علمی این پرونده به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی و شناسایی متهمان شد.
سرهنگ آقا بیگی اظهار داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه این زن و شوهر را مورد بازرسی قرار دادند که با دستگیری متهمان، چهار دستگاه دوچرخه مسروقه در این زمینه کشف شد.
وی تصریح کرد: مرد میان سال و همسر جوانش در اعترافات اولیه خود تاکنون به 70 فقره سرقت دوچرخه از پارکینگ منازل مسکونی در محدوده بلوار شهید فرامرز عباسی، سرافرازان و پیروزی مشهد اعتراف کرده و بیان داشتند که با تهیه فاکتور فروش جعلی اقدام به سرقت دوچرخه های سرقتی در جمعه بازار می کرده اند.
سرهنگ آقا بیگی گفت: تحقیقات از این زوج که به موادمخدر اعتیاد دارند برای کشف دیگر سرقت های انجام شده توسط آنها ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.