مسؤول روابط عمومی شبکه جهانی امام رضا(ع) گفت: این شبکه برای مشارکت با سایر شبکه‌ها در تولید برنامه آمادگی دارد.

شبکه جهانی امام رضا (ع) برای مشارکت با سایر شبکه‌ها در تولید برنامه آمادگی دارد
به گزارش قدس انلاین ، حجت‌الاسلام مجید نعیمی  گفت: در ماه مبارک رمضان  سال گذشته، هر روز مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم بعد از نماز صبح صحن انقلاب و ترتیل‌خوانی قرآن کریم بعد از نماز ظهر و عصر رواق امام خمینی(ره) برای مخاطبان پخش می‌شد و مراسم شب‌های احیا نیز از ساعت 21 تا 1 بامداد به‌روی آنتن می‌رفت.

مسؤول روابط عمومی شبکه جهانی امام رضا(ع) ادامه داد: پخش برنامه به‌صورت زنده از شبکه در دهه کرامت سال 96 با برنامه 11 قسمتی و 90 دقیقه‌ای با عنوان انیس‌النفوس شروع شد و بعد از آن برنامه‌های دیگری همچون اختتامیه کنفرانس تقریب مذاهب، اجلاسیه مجمع جهانی اهل بیت(ع) و برنامه ریحانه‌النبی در دهه فاطمیه نیز به‌صورت زنده در معرض استفاده مخاطبان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پخش مراسم‌ هیئات در حرم مطهر و جلسات مذهبی در صحن انقلاب و رواق غدیر در دهه اول محرم و مراسم پیاده‌روی اربعین از مسیر بصره به کربلا هر روز در دو نوبت صبح از ساعت 10 تا نماز ظهر و عصر و نیز از ساعت 16 تا غروب با مداحی عربی و گزارش مردمی از راهپیمایان و برنامه 11 قسمتی با عنوان غریب‌الغربا در دهه پایانی ماه صفر که با آیتم‌های ترکیبی، مستند و نماهنگ به‌صورت زنده پخش شد، با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده بود از جمله برنامه‌های دیگر شبکه در سال گذشته بود.

نعیمی با بیان این نکته که در سال جاری نیز پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و سخنرانی ایشان در روز اول سال به‌صورت دوبله همزمان عربی پخش شد؛ اظهار کرد: امسال مراسم ماه مبارک رمضان نیز با برنامه‌های متنوع شبکه همراه بود، به‌طوری که مراسم قرائت ترتیل قرآن صبح‌ها از صحن انقلاب و بعد از ظهرها نیز از صحن گوهرشاد و یک برنامه نیز با عنوان ضیافت‌الکریم در شب‌های ماه رمضان با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده بود.

مسؤول روابط عمومی شبکه جهانی امام رضا(ع) نقطه عطف برنامه‌های این شبکه را پخش زنده مراسم شب‌های احیای ماه مبارک رمضان امسال عنوان کرد و گفت: مراسم احیای شب بیست و یکم از حرم حضرت علی(ع) و مراسم قرائت دعای جوشن کبیر نیز در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان که مصادف با شب جمعه بود از بین‌الحرمین پخش شد.

وی یادآور شد: دهه کرامت امسال نیز پخش برنامه‌های شبکه ارتقا یافته بود و 8 ساعت پخش برنامه‌ها در شبکه داشتیم که پخش مراسم نقاره‌زنی، بیان احکام و نماهنگ، پخش مستقیم قرآن و اذان از جمله برنامه‌های دهه کرامت شبکه جهانی امام رضا(ع) بود، همچنین در این دهه همه شبکه‌های اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی این برنامه‌ها را از شبکه دریافت و استفاده می‌کردند.

نعیمی افزود: فیروزه که برنامه‌ای معارفی است و برنامه دارالمرحمه که پوشش سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشاء صحن غدیر است، از جمله برنامه‌های دیگر شبکه هستند.

مسؤول روابط عمومی شبکه جهانی امام رضا(ع) یکی از اقدامات خوب این شبکه را پخش گفت‌وگوی زنده شبکه دو در دهه کرامت از استودیوی شبکه با حضور تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد و گفت: در دهه کرامت چندین شبکه از جمله شبکه افق برنامه‌شبکه‌های خود را با استفاده از امکانات و دوربین‌های شبکه انجام می‌دادند و از طرفی شبکه این آمادگی را دارد که در مقاطع زمانی مختلف و برای تهیه برنامه با سایر شبکه‌ها همکاری لازم را انجام دهد.

منبع : فارس

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.