مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: اختلافی بین ما نیست و همشهری هم هستیم، حتی خود اشکانی هم جزء گزینه های سرمربیگری تیم ملی هست.

پازاج: اشکانی هم جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی هست

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، احد پازاج در مورد تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز شورای فنی کشتی فرنگی گفت: برنامه‌های خود را با همان کادر قبلی ادامه می‌دهیم و فقط علی اشکانی با توجه به اینکه قراردادش تمام شده بود، فعلا در اردو نیست. چند گزینه در ذهن دارم که تا یک هفته دیگر به شورای فنی اعلام خواهم کرد و در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.

وی که به عنوان سرمربی موقت تیم ملی فرنگی بزرگسالان انتخاب شده، با تاکید بر اینکه قصد ندارد به عنوان سرمربی بار دیگر در کنار تیم ملی باشد، ادامه داد: سه، چهار گزینه در ذهن دارم، خودم اصلا نمی‌خواهم این مسئولیت را برعهده بگیرم. من مدیر فنی هستم و کارم چیز دیگری است، البته کار فنی انجام می‌دهم اما فعلا برنامه ما انتخاب سرمربی است و باید در این خصوص به جمع بندی برسیم.

سرمربی سابق تیم ملی فرنگی در مورد دلیل عدم تمدید قرارداد علی اشکانی گفت: هیچگونه نارضایتی‌ای در کار نبوده، اختلافی بین ما نیست، ما همشهری هم هستیم و واقعا مشکل خاصی وجود ندارد. همانطور که اعلام شد قراردادش تمام شده و باید دوباره بررسی کنیم. ضمن اینکه خود اشکانی هم مجددا جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی هست.

وی در مورد شانس مجددی که به برخی از فرنگی کاران برای محک خوردن در تورنمنت‌های بین المللی داده شده، تاکید کرد: یوسف قادریان و سعید عبدولی در اردوهای ما شرکت داشتند، حالا به آنها مجوز دادیم که در یکی دو تورنمنت محک بخورند و درنهایت هم تیم جهانی ما ۱۵ روز پیش از اعزام به بوداپست مشخص خواهد شد. در این خصوص هم کادرفنی به شورای فنی گزارش خواهد داد و بعد از جلسه شورای فنی ملی پوشان جهانی بوداپست معرفی می شوند.

پازاج در مورد مسابقات جهانی پیش رو تصریح کرد: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به امید خدا نتیجه خوبی در مجارستان بگیریم، منتها موضوعاتی هست که باید آنها را در نظر گرفت. قبلا مسابقات در ۸ وزن برگزار می شد و الان در ۱۰ وزن، تغییراتی داشتیم که به همین دلیل هم نباید انتظارات از تیم خیلی بالا باشد. نیاز به کار بیشتری داریم که بتوانیم نتیجه بگیریم.

مدیر تیم های ملی در مورد اینکه آیا هر ۶ عضو اعزامی به بازی های آسیایی شانس همراهی تیم ملی در مسابقات جهانی را هم دارند، گفت: همه آنها در اردو هستند و بار دیگر عملکردشان مورد بررسی قرار می گیرد اما به احتمال زیاد همه آنها شانس جهانی باشند. البته باز هم تاکید می کنم اینگونه تصمیمات در شورای فنی اتخاذ می شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.