۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
کد خبر: 616910

مراسم وزن کشی و قرعه کشی رقابت‌های جودو بازی‌های آسیایی برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

حریفان جودوکاران ایرانی مشخص شدند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مراسم وزن کشی و قرعه کشی رقابت‌های جودو بازی‌های آسیایی برگزار و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم، علیرضا خجسته در دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف برنده کره‌شمالی و نپال خواهد رفت.در جدول این وزن جودوکارانی از کشورهای اندونزی، تاجیکستان ،ازبکستان، هنگ‌گنگ، قطر، چین تایپه و یمن حضور دارند.

همچنین در وزن ۷۳ کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو ابتدا استراحت داشته و سپس با برنده اردن و فیلیپین مصاف دارد. در جدول وی نمایندگانی از کشورهای از سریلانکا، قرقیزستان، مغولستان، هنگ گنگ، قطر ،لائوس، تاجیکستان، افعانستان، ویتنام و کره جنوبی دیده می‌شوند.

در وزن منهای ۸۱ کیلو گرم سعید ملایی نفر نخست رنکینگ جهان و امید اول تیم کشورمان در بالای جدول قرار دارد که پس از استراحت در دور اول با برنده اندونزی و چین تایپه رقابت می‌کند.در جدول وی جودوکارانی از تایلند، لائوس،چین، کره جنوبی، سریلانکا،هند،قرقیزستان و سوریه حضور دارند.

جواد محجوب نیز در وزن به علاوه ۱۰۰ کیلوگرم با قرعه استراحت روبرو و در ادامه با برنده قرقیزستان و چین تایپه مصاف خواهد داشت.در این وزن جودوکارانی از کره جنوبی،چین، اندونزی، ژاپن، ازبکستان، مغولستان،قزاقستان و تاجیکستان نیز حضور دارند.

در بخش بانوان و در وزن منهای ۵۷ کیلو گرم که ۱۶ جودوکار حضور دارند که مبینا عزیز در دور اول به مصاف لوتی از چین می‌رود.

همچنین در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم بانوان که ۱۵ جودوکار حضور دارند و  دنیا آقایی مبارزه خود را با ژو یان از چین آغاز خواهد کرد.

رقابت‌های جودو از فردا (سه‌شنبه) آغاز خواهد شد و سه روز به طول خواهد انجامید.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.