شهردار مشهد گفت: امیدوار هستیم مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بانک دی حس نوستالوژی مردم مشهد را احساس کنند و هرچه زودتر پاسخ ما رابرای خرید کوهستان پارک شادی بدهند.

خرید کوهستان پارک در انتظار پاسخ بانک دی/ در کمربند جنوبی تابع قانونیم

به گزارش قدس انلاین، قاسم تقی‌زاده خامسی امروز در حاشیه مراسم افتتاح پارک موضوعی دانش و در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت کوهستان پارک شادی عنوان کرد: کوهستان پارک متعلق به بانک  دی است. نامه‌هایی خدمت اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل این بانک نوشته‌ایم  و درخواست خرید آنجا را داده‌ایم. مسئولین موافقت ضمنی را اعلام کرده‌اند. در حال حاضر مرحله موافقت قانونی را می گذرانیم. اگر این کار انجام شود امیدوار هستیم تمام منطقه  یعنی کوهستان پارک، وکیل‌آباد و چهل بازه مجموعا یک کاربری مناسبی برای شهروندان علاه بر شهر بازی ایجاد کنیم.

وی با بیان این که «هنوز قیمتی برای خرید کوهستان پارک تعیین نشده است»، ادامه داد: امیدوار هستیم مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره  بانک دی حس نوستالوژی مردم مشهد را احساس کنند و هرچه  زودتر پاسخ ما رابرای خرید این پارک بدهند.

شهردار مشهد در خصوص کمربند جنوبی، تصریح کرد: در مورد کمر بند جنوبی از هنگامی که آمده‌ام صحبت نکرده‌ام. منتظر هستم موضوع روال قانونی خود را طی کند  زیرا ما قانونمند هستیم و حتما دادستان محترم وقتی حرف و سخنی می‌زنند برپایه قانون است و انتظار ما این است ایشان مظهر قانون باشند، ماهم تابع قانون هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هنوز چیزی در خصوص کمربند جنوبی قطعی نشده است. ما مدارک  خود را فرستاده‌ایم. آقایان در حال بررسی هستند. امیدوار هستیم بتوانیم این کار را ادامه دهیم و اگر تمهیداتی  لازم است آنها را پیش بینی خواهیم کرد که بشود این مسیر را ادامه داد.

تقی‌زاده خامسی در خصوص امکان تغییر کابری کمربند جنوبی مشهد، گفت: اگر منظور از تغییر کاربری خود اتوبان است تصور نمی‌کنم امکان تغییر کاربری آن وجود داشته باشد. اگر منظور از تغییر کاربری اطراف کمربند جنوبی باشد، من هم نگرانی‌هایی که برای اطراف این اتوبان وجود دارد را حس می کنم و درست است، اما  به هرحال کاری است که طی هشت سال انجام شده و خوب بود که از ابتدا با آن مخالفت می‌شد تا این همه پول هزینه نشود. برای ادامه پروژه کمربند جنوبی باید هم‌فکری شود و طوری عمل کنیم که نگرانی‌ها برطرف شود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.