شکست استقلال مقابل السد قطر با ترکش هایی همراه بود. این شکست باعث شد تا برخی بازیکنان علنا بعد از بازی از پستی که شفر برای شان در نظر گرفته انتقاد کنند.

تشکیل باند ضد شفر در اردوگاه آبی‌پوشان!

قدس آنلاینشکست استقلال مقابل السد قطر با ترکش هایی همراه بود. این شکست باعث شد تا برخی بازیکنان علنا بعد از بازی از پستی که شفر برای شان در نظر گرفته انتقاد کنند.

*روز بد روزبه

یکی از این بازیکنان روزبه چشمی بود. بازیکنی که بعد از ماه ها غیبت به ترکیب استقلال راه یافت و در قلب خط دفاع قرار گرفت اما در نیمه دوم با تصمیم شفر به پست هافبک دفاعی منتقل شد.او در نیمه دوم کارایی اش به طور کامل از دست داد.

*نارضایتی غفوری

 دیگر بازیکنی که از تغییر پی در پی پست بازی اش به ستوه آماده وریا غفوری است. بازیکنی که در هر بازی جای بازی اش تغییر می‌کند. وریا گاهی گوش یا وینگر راست بازی می‌کند و گاهی به پست دفاع راست منتقل می‌شود. غفوری بارها از شفر خواسته که در یک پست به او بازی دهد اما سرمربی آلمانی استقلال به این توصیه ها توجهی نمی‌کند و دائم پست بازی وریا را جا به جا می‌کند.

*تبریزی در گوشه ها

 مرتضی تبریزی هم چندان از پستی که شفر برایش در نظر می‌گیرد راضی نیست. مرتضی به پست گوش یا همان وینگر چپ منتقل شده در حالی که او در تیم سابقش ذوب آهن مهاجم راس بود. شفر اما اعتقادی به بازی گرفتن از تبریزی در این پست ندارد و از گرو به عنوان مهاجم نوک بازی می‌گیرد. تصمیمی که حتی اعتراض برخی مسئولان باشگاه استقلال را هم به دنبال داشته و آن ها در خفا این سوال را مطرح کرده اند که اگر شفر می‌خواست از تبریزی در پست مهاجم راس استفاده نکند و قصد بازی گرفتن از این بازیکن در گوش چپ را داشت اساسا چرا به سراغ تبریزی رفت.

منتقدان شفر که از دل باشگاه ظهور کرده اند بر این باورند که در استقلال به اندازه کافی بازیکن برای حضور در پست های کناری حضور داشت و نیازی نبود که تبریزی برای این نقطه به خدمت گرفته شود.

*ردپای سانسورچی

این انتقاد ها اما فیلتر می‌شود و آن هایی که کار ترجمه صحبت های این چنینی را به عهده دارند انتقاد ها را به گوش پیرمرد آلمانی نمی‌رسانند. اقدامی که حالا باعث شده بزرگ ترین لطمه به استقلال وارد شود .

 شاید اگر یکی به شفر می‌گفت که بازیکنان از تغییرات ناگهانی پست شان به ستوه آمده اند یا یکی به گوش سرمربی می‌رساند که حتی مدیران و دیگر مسئولان باشگاه از نحوه استفاده از تبریزی ناراحتند، شاید منجر به تحولات تازه ای در استقلال می‌شد. حتی به شفر نیز به درستی از انتقاد های سیدحسین حسینی چیزی نمی‌گویند. دروازه بانی که تهدید کرده اگر نیمکت نشینی هایش ادامه یابد استقلال را در نیم فصل ترک خواهد کرد. آیا دور وبری های شفر می‌خواهند به سانسورهای خود ادامه دهند تا او در باتلاقی که خودش برای خودش درست کرده غرق شود؟منچستریونایتد مورینیوست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.