سرمربی پرسپولیسی ها در دیدار این تیم برابر الدحیل نیز از تدابیر هجومی خود استفاده کرد. او چند روز پیش گفته بود روزی که به فوتبال دفاعی رجوع کند روز مرگ اوست.

پرسپولیس در مقابل الدحیل دفاعی بازی نکرد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین ، برانکو ایوانکوویچ در دیدار امشب تیمش برابر الدحیل نیز بازیکنان معدود خود را با تدابیر هجومی به زمین فرستاد. برانکو که روی نیمکت دستان خود را بسته می دید و تنها یکی دو بازیکن را برای تعویض به همراه داشت ترجیح داد ۱۱ مرد اصلی خود را به گونه ای به میدان بفرستد که اجازه پیشروی به بازیکنان حریف را ندهند. 


این مربی که در جریان نشست مطبوعاتی خود پیش از دیدار برابر الدحیل عنوان کرده بود هر گز به فوتبال دفاعی رجود نمی کند چرا که در این صورت اگر او تصمیمی بر استراتژی دفاعی در سر بپروراند قطعا روز مرگ خود را پشت سر خواهد گذاشت. همان اتفاقی در دیدار برابر الدحیل افتاد و برانکو که تصمیم نداشت بازیکنان خود را کاملا در زمین خودی ببینند تدابیر و دستورات هجومی را در صدر برنامه های خود داشت. 


بی کم و کاست و دقیقا همان چیزی که از حرف های او تصور می شد او و تیمش راهی ورزشگاه عبداله بن خلیفه نشدند تا با بستن بازی و پارک اتوبوس های پیاپی روبروی دروازه خودی یک مساوی بدون گل دریافت کنند تا در تهران کار را یکسره کنند. هر چند شاگردان برانکو یک بار دروازه خود را فروریخته دیدند با برنامه هایی که داشتند چند بار تا باز کردن دروازه حریف پیش رفته بودند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد تا با بدشانسی این ورزشگاه را دست خالی ترک کنند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.