۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 616953

در صورتی که شاگردان برانکو ایوانکوویچ سخت گیری بیشتری در دقیقه 15 بازی داشتند، تک گل الدحیل ثبت نمی شد.

اشتباهات زنجیره‌ای برای گل معز علی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین ، دیدار دو تیم پرسپولیس و الدحیل با یک گل به سود شاگردان معلول خاتمه یافت و حالا سرنوشت این بازی و یکی از تیم های صعود کننده به نیمه نهایی در دیدار برگشت مشخص می شود؛ اما در صورتی که پرسپولیسی ها سخت گیری بیشتری داشتند، شاید تنها گل بازی هم ثبت نمی شد.


در دقیقه 15 دیدار دو تیم، ادمیلسون ستاره تیم فوتبال الدحیل در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس صاحب توپ شد که سهل انگاری حسین ماهینی سبب شد تا این بازیکن در موقعیت خوبی توپ را روی دیرک دورتر ارسال کند.


چند ثانیه قبل از اینکه معز علی به توپ ضربه بزند، احمد نوراللهی با این بازیکن یارگیری کرده بود ولی غفلت هافبک میانی پرسپولیسی ها که در طول بازی هم یکی از بازیکنان شاخص تیم بود، سبب شد تا معز علی بدون ایجاد مزاحمتی روی دیرک دوم به هوا بلند شود و ضربه سر بزند.


در نهایت هم خروج بی ثمر بیرانوند تنها گل بازی را ثبت کرد؛ گلر ملی پوش پرسپولیس که روی دیرک اول حضور داشت، باید بلافاصله خود را به دیرک دوم می رساند و از دروازه هم برای دفع توپ خروج می کرد که البته سرعت توپ بیشتر از سرعت او بود و بیرانوند نتوانست خروج موفقی داشته باشد و معز علی زودتر از او به توپ رسید و توپ از میان دستان او عبور کرد و تنها گل بازی ثبت شد.


به جرات می توان گفت در سایر دقایق بازی نمایش بازیکنان پرسپولیس ستودنی بود، ولی همین اشتباهات برای شکست در خانه تیم قدرتمند الدحیل کافی بود.

منبع: ورزش۳ 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.