نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: در جلسه سوال از رئیس جمهور کرامت مجلس و دولت حفظ شد.

در جلسه سوال از رئیس جمهور روز سفیدی برای نظام رقم خورد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه بررسی سوال نمایندگان از رئیس جمهور، اظهار داشت: جلسه سوال از رئیس جمهور جلسه خوبی بود و هم نمایندگان و هم رئیس جمهور در چارچوب قانون و آیین‌نامه و با حفظ منافع و مصالح ملی کشور صحبت کردند.

وی افزود: در این جلسه سوال کنندگان تلاش کردند به نحوی طرح سوال را مطرح کنند که اولاً کرامت مجلس و دولت حفظ شود و دوماً دشمنان از این اقدام قانونی مجلس و پاسخگویی قانونی دولت بهره‌برداری نکرده و خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های بیگانه تهیه نشود.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه در این جلسه بلوغ رفتار و تمرین دمکراسی به نمایش گذاشته شد، ادامه داد:در جلسه سوال از رئیس جمهور مشکلات و ایرادات به صورت جدی مطرح شد و علی‌رغم اینکه رسانه‌های بیگانه تلاش می کردند که این روز به عنوان یک روز سیاه در تاریخ نظام ثبت شود ولی با تدبیری که مجلس و دولت در طرح سوالات و ارائه پاسخ‌ها داشتند، اتفاقا روز سفیدی برای نظام رقم خورد.

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه در این جلسه  دولت و رئیس جمهور پاسخگوی مجلس و مردم بودند، اظهار داشت: نمایندگان نشان دادند که از پاسخ‌های غیر واقعی و غیر عملی قانع نمی‌شوند و رئیس جمهور و وزرا باید تلاش کنند تا با عملکرد خودشان رضایت و ملت و مجلس را به دست بیاورند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.