وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آخرین شب از هفدهمین جشنواره عروسکی از آن بازدید کرد.

بازدید وزیر ارشاد از جشنواره عروسکی

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، شب گذشته همزمان با آخرین شب هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه سیدمجتبی حسینی معاون هنری و شهرام کرمی مدیر هنرهای نمایشی در مجموعه تئاتر شهر حاضر شدند.

صالحی در شب آخر جشنواره در فضای کاری عروسک‌ها قرار گرفت و پیرامون دستاوردهای جشنواره و تفاوت این دوره با دوره‌های گذشته و استقبال خانواده‌ها صحبت‌هایی با مرضیه برومند و شهرام کرمی انجام داد.

وی همچنین در محوطه تئاتر شهر به تماشای نمایش نشست و در سالن قشقایی نیز در میان تماشاگران نمایش «دزد لالاییها» به بازدید از این کار انجامید. یکی از کودکان در این نمایش نیز به توضیح تجربیات قصه‌نویسی خود برای وزیر پرداخت. در نهایت صالحی با عوامل نمایش دزد لالایی‌ها و کودکان و خانواده‌ها در سالن عکس یادگاری انداخت.

صالحی پس از تماشای این نمایش توئیتی در صفحه مجازی خود بدین شرح نوشت: در جشنواره نمایش عروسکی، نمایش دزد لالایی‌ها را دیدم، عالی بود. مخاطبان کودک و بزرگسال با هم ذوق می‌کردند از لولویی که لالایی می‌دزدید و کودک خردسال (با بازی خیره کننده نگار) که لالایی لولوها بود. با طنزی ملیح، فانتزی و سیال و پیام‌های نرم و اجرای جذاب. دست مریزاد.

هفدهمین جشنواره تئاتر عروسکی امشب در تالار وحدت به کار خود پایان می‌دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.