۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر: 617083

پلیس راه کشور محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، پلیس راه کشور محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.

بر اساس اعلام پلیس راه کشور:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه ۹۷/۰۶/۰۷ تا ساعت ۶ روز یکشنبه ۹۷/۰۶/۱۱ از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز چهار شنبه ۹۷/۰۶/۰۷ تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۹۷/۰۶/۰۷ تا ۲ بامداد روز پنچ شنبه ۹۷/۰۶/۰۸ از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۹۷/۰۶/۰۹ تا ۲ بامداد روز شنبه ۹۷/۰۶/۱۰ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۹۷/۰۶/۰۹ تا ۲ بامداد روز شنبه ۹۷/۰۶/۱۰ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه ۹۷/۰۶/۱۰ تا ۲۴ روز شنبه ۹۷/۰۶/۱۰ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ روز جمعه ۹۷/۰۶/۱۰ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۹۷/۰۶/۰۹ تا ۲ بامداد روز شنبه ۹۷/۰۶/۱۰ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۹۷/۰۶/۰۹ تا ۲ بامداد روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۱۰ از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز شنبه ۹۷/۰۶/۱۰ تا ۲۴ همان روز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز شنبه ۹۷/۰۶/۱۰ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۹۷/۰۶/۰۷ و از ساعت ۶ تا ۲۴ روز پنجشنبه ۹۷/۰۶/۰۸ و همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه  ۹۷/۰۶/۰۸ تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۹۷/۰۶/۱۰ از محور هراز ممنوع است.

تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۹۷/۰۶/۰۸ و ۹۷/۰۶/۰۹ از محور فیروزکوه ممنوع است.

تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۷ و همچنین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۰۹ در محور فوق ممنوع است.

تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۷ و همچنین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۰۹ در محور فوق ممنوع است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.