نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: سؤال از رئیس‌جمهور با تصمیم هیئت رئیسه مجلس به قوه قضائیه می‌رود.

سؤال از رئیس‌جمهور به قوه قضائیه می‌رود

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین تکلیف سؤال از رئیس‌جمهور در قوه مقننه، گفت: سال 90 پس از اینکه اتفاقاتی در مجلس در زمان طرح سؤال از رئیس دولت دهم اتفاق افتاد، آیین‌نامه داخلی پارلمان دستخوش تغییراتی شد.

وی با تأکید بر اینکه تصور خیلی‌ها این بود که در وضعیت فعلی طرح سؤال از رئیس‌جمهور به‌صلاح نیست و شائبه برخوردهای سیاسی در آن پیش می‌آید، ادامه داد: این در حالی است که نفس مطرح کردن سؤال از رئیس‌جمهور هیچ اشکالی ندارد و بیکاری، تورم، رکود و قاچاق از مهمترین سؤالات و مسائل مطرح در جامعه هستند. مجلس به‌نمایندگی از مردم این سؤالات را مطرح کرد و به‌طور کلی جلسه خوبی برگزار شد.

لاهوتی با بیان اینکه نمایندگان در چهار مورد از پنج مورد سؤال از رئیس‌جمهور قانع نشدند، گفت: با بررسی‌ای که در هیئت رئیسه مجلس صورت می‌گیرد اگر تخلف قانونی در پاسخ‌های رئیس‌جمهور محرز شود موضوع به قوه قضائیه ارجاع داده خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه پاسخ های رئیس‌جمهور برای نمایندگان مجلس قانع‌کننده نبود، اضافه کرد: رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت باید برای حل مشکلات پیگیری جدی‌تری داشته باشند، به‌عنوان مثال سیاست‌های ارزی اشتباه بود که در خود دولت اجرا شد.

وی با ابراز اینکه "ما مخالف افزایش قیمت ارز نیستیم و در دولت‌های مختلف شاهد رشد قیمت ارز بودیم" اظهار داشت: این‌که طی 6 ماه قیمت ارز حدود 7 هزار تومان افزایش پیدا کند به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.