وجود دو تیم با مالکیت مشترک در رقابت های فوتبال حرفه ای که از قبل هم با استقلال و پرسپولیس دیده شده بود، حالا با شرایطی دیگر ابهامات را افزایش داده است.

ابهام عجیب در مورد دیدار تراکتور - ماشین سازی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  در هفته ششم رقابت های لیگ برتر تراکتورسازی تبریز مقابل ماشین سازی این شهر قرار می گیرند. ماشین سازی که در واقع همان گسترش فولاد دو هفته پیش است و وابسته به مالک فعلی باشگاه تراکتورسازی.

هرچند ظاهرا اسناد و مستندات به گونه ای تنظیم شده که دیگر هر دو باشگاه متعلق به یک فرد و یک شرکت نباشند اما در این فاصله زمانی کوتاه چگونه می توان پذیرفت که هرگونه ارتباط دوجانبه قطع شده و ماشین سازی تبریز با مدیریت هوشنگ نصیرزاده هیچ ارتباطی با همان گسترش فولاد چند هفته پیش باز هم با مدیریت هوشنگ نصیرزاده و مالکیت زنوزی ندارد؟

نکته جالب اعمال تغییرات فنی در این باشگاه و در فاصله کمتر از یک هفته به بازی مقابل تراکتورسازی است. فیروز کریمی سرمربی ماشین سازی که نتایج خوبی به دست آورده بود و با وجود تمامی مشکلات عجیب و بی سابقه این باشگاه در کوتاه ترین زمان ممکن تیم خودش را برای حضور در لیگ برتر آماده کرد به یک باره و در آستانه شهراورد تبریز برکنار شد!

و جالب تر اینکه رضا مهاجری که مدیر فنی تیم تراکتورسازی در ابتدای فصل بود حال به عنوان سرمربی تیم ماشین سازی انتخاب شده است. 

سوال اینجاست که چرا سرمربی موفق ماشین سازی پیش از دیگر بازی های این تیم به طور مثال قبل از مسابقه با تیم های مدعی دیگری مثل پرسپولیس ، استقلال ، سپاهان و ..... برکنار نشده است؟

همه این اتفاقات بیش از گذشته فلسفه قانون ممنوعیت حضور دو تیم با مالکیت واحد در یک لیگ حرفه ای را تایید می کند، قانونی که در زمان تعارض منافع یک مالک ، سلامت و فیرپلی ورزشی حاکم بر فوتبال را مورد حمایت قرار می دهد.

منبع: مهر 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.