یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه حملات عربستان مواضع متجاوزان سعودی را با ۳ فروند موشک زلزال ۱ در هم کوبید.

شلیک ۳ موشک زلزال یمن به مواضع دشمن

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین،  یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شامگاه چهارشنبه با ۳ فروند موشک زلزال ۱ مراکز تجمع متجاوزان سعودی و مزدورانشان را در مناطق "الشرفه"، "السدیس" و "الصوح" در اطراف نجران هدف قرار دادند.

شهادت ۳ شهروند یمنی در حملات متجاوزان

در پی حملات توپخانه‌ای متجاوزان و مزدوران به منطقه "المدمن" در جنوب "التحیتا" در ساحل غربی یمن یک مرد و زن و یکی از فرزندانشان به شهادت رسیدند و ۴ تن از اعضای این خانواده نیز زخمی شدند.

شکست عملیات متجاوزان در الدریهمی

یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حملات متجاوزان و مزدوران در شرق الدریهمی در استان الحدیده را دفع و خسارات سنگینی به آنها وارد ساختند.

این منبع از کشته و زخمی شدن شماری از متجاوزان و مزدوران و انهدام یک خودروی زرهی و یک خودروی نظامی آنها در پی این عملیات دفاعی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر داد.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع مزدوران ارتش سعودی در "مجازه" واقع در عسیر را هدف حملات منحصر به فرد خود قرار دادند که در پی این عملیات خسارات سنگینی به مزدوران و تجهیزات جنگیشان وارد شد.

یک منبع نظامی از کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از مزدوران و به اسارت گرفته شدن شماری از آنها در پی این عملیات خبر داد.

سرنگونی پهپاد پیشرفته متجاوزان

یک منبع نظامی از سرنگونی یک فروند پهپاد پیشرفته ائتلاف متجاوز سعودی در گذرگاه "الطوال" در جیزان خبر داد.

وی گفت که این پهپاد پیشرفته از نوع CH-۴ و ساخت چین است که طول دو بال آن به ۱۸ متر و وزن آن به ۱۳۵۰ کیلوگرم می‌رسد.

منبع: تسنیم 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.