مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی توسط هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی ارتش به مدت 3 روز و با شرکت کلیه پایگاه‌های این نیرو در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان برگزار شد.

مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی جنگنده‌های ارتش برگزار شد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی توسط جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش به مدت 3 روز و با شرکت کلیه پایگاه‌های این نیرو با رمز یا ابوالفضل العباس (ع) در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان برگزار شد.

در مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی توسط هواپیماهای نیروی هوایی ارتش، انوع هواپیماهای اف 4، اف 5، اف 14، سی 130، 707، ایلوشین و صاعقه از پایگاه‌های تابعه این نیرو شرکت داشتند.

بر پایه این گزارش، در روز پایانی این مسابقات که  امیر محمدحسین دادرس جانشین فرماندهی کل ارتش و امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش حضور داشتند، خلبانان جوان نیروی هوایی ارتش  همچون روزهای گذشته بخشی از قابلیت و توان این نیرو را با انجام تاکتیک‌های تیراندازی و با استفاده از بمب‌ها و راکت‌های مشقی به نمایش گذاشتند.

در این مسابقات سناریوهای متعددی از جمله تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی نیروی هوایی ارتش با هدف ارتقا سطح مهارت فرماندهان در تصمیم‌گیری‌ها و نمایش اقتدار و آمادگی این نیرو به منظور بازدارندگی در برابر تهدیدات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای انجام شد.

آمادگی رزمی خلبانان شکاری، تقویت مهارت تیراندازی و بالا بردن آموزش و مهارت کارکنان فنی در آماده‌سازی هواپیماهای شکاری از جمله اهداف مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی توسط هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی ارتش محسوب می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.