مدیر روابط عمومی اتوبوسرانی مشهد خبر داد: صبح امروز برخورد یک دستگاه اتوبوس شرکت اتوبوسرانی مشهد با تیر چراغ برق، سه مجروح برجای گذاشت.

تصادف اتوبوس با تیر چراغ برق در مشهد ۳ مجروح برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، عباس اتحادی  در خصوص حادثه‌ای که صبح امروز در میدان سپاد مشهد رخ داد، گفت: ساعت ۹:۴۰ صبح امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت اتوبوس رانی مشهد که در حال رفتن به پایانه الماس شرق بوده در حالی که قصد گردش به راست جهت ورود به لاین کندرو را داشته با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد می‌کند.

مدیر روابط عمومی اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: این موتور سوار با سرعت بالا قصد گردش به چپ از جلوی اتوبوس را داشته تا به محدوده رینگ میدان سپاد وارد شود.

وی بیان کرد: راننده اتوبوس به دلیل اینکه با موتورسوار برخورد نکند و همچنین به دلیل عدم مهارت در کنترل اتوبوس با تیر چرغ برق فشار قوی محدود میدان سپاد برخورد می‌کند.

اتحادی تصریح کرد: متاسفانه در رسانه‌ها گزارش شده که در این حادثه چهار نفر مصدوم شده‌اند؛ اما در واقعیت دو خانم و یک آقا مصدوم شدند که در همان ساعت اولیه با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان انتقال و حال عمومی آنان مساعد گزارش شده و خوشبختانه جراحت جدی نبوده است.

منبع:فارس

 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.