رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: همواره متناسب با منافع خودمان مذاکره با اروپا را ادامه می‌دهیم، ولی با این تفاوت که دولت امور کشور را معطل این مذاکرات قرار ندهد که این مسئله غلط است.

متناسب با منافع خودمان مذاکره با اروپا را ادامه می‌دهیم

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور با اشاره به سرنوشت مذاکره با اروپا و امیدواری درباره به نتیجه رسیدن این مذاکرات گفت: اگر در عالم دیپلماسی امید نباشد ادامه مذاکرات معقول نیست لذا احتمال اینکه این مذاکرات تاثیراتی داشته باشد را می‌دهیم.

وی افزود: اگر ما به مذاکرات با اروپا ادامه ندهیم به نحوی به اروپا گفته‌ایم که برود و در زمین آمریکا قرار گیرد که البته آمریکا هم به دنبال چنین چیزی است.

رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: همواره متناسب با منافع خودمان مذاکره با اروپا را ادامه می‌دهیم، ولی با این تفاوت که دولت امور کشور را معطل این مذاکرات قرار ندهد که این مسئله  غلط است.

وی با بیان اینکه ما باید بنا را بر این بگذاریم که این مذاکرات به نتیجه نمی‌رسد، بیان داشت: از این طریق دیگر از داخل غافل نخواهیم شد و خب اگر مذاکرات هم به نتیجه رسید که چه بهتر.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر بنا را بر این مسئله بگذاریم که ببینیم مذاکرات چه می‌شود و از داخل غافل شویم این به ضرر کشور است و فرصت سوزی کردیم چرا که رهبر معظم انقلاب فرمودند که مذاکرات را ادامه دهید و اما کار خودتان را هم بکنید.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.