گروه آخر رقابت های لیگ قهرمانان اروپا می تواند در عین حال جذابیت به یکی از خشن ترین و حساس ترین و پر حاشیه ترین گروه های فصل ۲۰۱۸/۱۹ بدل شود.

گروه H لیگ قهرمانان اروپا؛ زمان تسویه حساب فرا رسیده است!

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، برخورد یوونتوس و منچستر یونایتد در فصل ۲۰۱۸/۱۹ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تداعی گر خاطرات بسیاری از هواداران شیاطین سرخ خواهد بود، آنها با افسوس و اندوه به گام های ستاره ای چشم خواهند دوخت که پس از رهاسازی رئال مادرید شانسی برای به دست آوردن دوباره اش نداشتند، چرا که خانواده آنیلی با هوشیاری خود وی را از چنگ پرز و برنابئو خارج کردند.

بازیکنان والنسیا

مارسلینیو گارسیا در لالیگا روزهای خوبی را سپری نمی کند؛ برخلاف انتظارات خفاش ها خیلی آماده به نظر نمی آیند و اینگونه برداشت می شود که رقابت های جام جهانی و استراحت طولانی مدت مردان بندر والنسیا باعث شده تا آنها در غفلت آماده تمرینات پیش فصل از دیگر رقبا عقب بمانند و برای بازگشت به روند آماده سازی خود مهم ترین  زمان فصل را از دست بدهند؛ هرچند که پیش بینی می شود تا آغاز دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آنها به آمادگی مناسبی دست پیدا کنند؛ اما در هر صورت آنها در اوج آمادگی هم کار ساده ای را برابر منچستر یونایتد و یوونتوس بسیار خطرناک و البته یانگ بویز با انگیزه نخواهند داشت.

بازیکنان یانگ بویز

صعود رویایی شاگردان جراردو سیائونه از مرحله پلی آف به دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برای سوئیسی ها خود کمتر از کسب عنوان قهرمانی نداشت! چرا که آنها با اقتدار و انگیزه ای عجیب توانستند خود را به ضیافت بزرگ ابر قدرت های جهان برسانند و در همین آغاز کار به قرعه بر بخورند که هرکدام از غول های دنیای فوتبال محسوب می شوند؛ تجربه در فوتبال اروپا می گوید دیگر هیچ چیز غیر ممکن نیست! حتی نابودی مدعیان به دست این تیم سوئیسی خوش فرم خیلی عجیب نیست، اما مشکل اینجاست که در سمت مقابل یوونتوس و آلگری و یونایتد و مورینیویی وجود دارند که کارنامه فوتبالیشان برای به زانو درآوردن یانگ بویز کافیست!

بازیکنان منچستر یونایتد

ژوزه مورینیو احتمالا آخرین فصل حضورش در الدترافورد را تجربه می کند، او هرگز در فصل های آخر خود در دوران مربیگری روند موفقیت انگیزی را سپری نکرده است، آخرین آن در چلسی و برابر چشمان لندنی ها رقم خورد تا ضعف بزرگ آقای خاص به تصویر کشیده شود؛ از شانس عجیب و بد او این بار آقای خاص در لیگ قهرمانان اروپا می بایست برابر والنسیا و یوونتوس و بازیکن منفوری که چندان رابطه خوبی با آن ندارد، کریستیانو رونالدو مقابله کند که همین اتفاقات به خودی خود با در نظر گرفتن شرایط فعلی یونایتد برای پایان دادن به کار او در الدترافورد کافیست! یونایتد حتی در لیگ برتر نیز روند خوبی را دنبال نمی کند و این روزها از هر سو صدای فریاد اعتراض است که علیه وی و تیمش شنیده می شود.

بازیکنان یوونتوس

مکس آلگری شرایط مشابهی را با ژوزه مورینیو دارد، شاید او هم آخرین فصل حضورش را در جمع بیانکونری ها تجربه کند، اما تفاوت او با مورینیو در اینجاست که تمامی اتفاقات در تورین باب میل هواداران رقم خورده است جز قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا! اما مورینیو هرگز موفقیت بزرگی را در الدترافورد تجربه نکرده است؛ حضور کریستیانو رونالدو در یووه دیگر هیچ بهانه ای را برای باشگاه به جای نخواهد گذاشت! او یکی از عاملین بزرگ قهرمانی های مادریدی ها در چند فصل گذشته بود که حالا تجارب اش را به آلیانز تورین منتقل کرده است؛ هرچند که یکی از نگرانی های بزرگ کریستیانو از همین حالا برخورد با تیم سابق و بازی کردن برابر مردمی است که روزگاری با گل و جملات عاشقانه به استقبالش می پرداختند، آیا او هنوز هم در الدترافورد محبوب است؟ این سوال بزرگ رونالدو و یوونتوس در همین لحظه است!

منبع: ورزش۱۱

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.