ابر ستاره پرتغالی یوونتوس، شب گذشته به علت آنچه عصبانیت و دلخوری از انتخاب نشدنش به عنوان بهترین بازیکن اروپا عنوان شد در مراسم ویژه یوفا شرکت نکرد.

رفتار های کینه توزانه رونالدو نسبت به باشگاه سابقش

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، از همان لحظه ای که اعلام شد کریستیانو رونالدو به سالن مراسم انتخاب برترین های سال یوفا نرفته است می توان انتظار داشت این جایزه قرار نیست به او برسد و لوکا مودریچ این عنوان را به خانه خواهد برد که در نهایت این موضوع هم رخ داد تا رونالدو از خانه شاهد آقایی مودریچ بر فوتبال اروپا باشد.

اما در نقد رفتار رونالدو می توان اذعان داشت این وینگر پرتغالی ۹ سال را در باشگاه اسپانیایی سپری کرد و تا پیش از جدایی از این تیم با تمام بازیکنان روابط دوستانه ای داشت اما حاضر نشد هیچ پیام تبریکی برای هم تیمی های خود بفرستد! موضوعی که کاملا از رفتار های کینه توزانه این سوپر استار پرتغالی نسبت به باشگاه سابقش برخواسته است. رونالدو می توانست با حضور در مراسم و کسب جایزه بهترین مهاجم فصل اروپا در کنار یاران سابقش عکس بگیرد تا نشان دهد آنقدر ها که همه می گویند مغرور و  خودپسند نیست اما سکوت کامل او در کنار واکنش های تند خواهر ش و خورخه مندس، وکیل او به انتخاب مودریچ؛ تیر خلاصی بود بر روابط این بازیکن و هواداران و هم تیمی های سابقش!

رونالدو - مودریچجریان دیگر برای انتخاب بهترین بازیکن سال یوفا این است که رونالدو از ارزش برند بزرگ رئال مادرید با خبر نبوده! کریستیانو در هنگام جدایی گمان می کرد حالا او از رئال مادرید نیز بزرگتر است و مادرید بدون او زمین خواهد خورد؛ او حالا  نگاهی کاملا از بالا به پایین نسبت به تیمش داشت که فلورنتینو پرز به شدت راجع به آن حساس است و تا به حال به هیچ بازیکنی اجازه نداده منتی بر سر تیمش بگذارد تیمش داشته باشد؛ اما پس از جدایی عجولانه اش حالا با سکوت خبری رسانه ها در غیبت او کم کم متوجه می شود درست است که او نقشی بی بدیل در تاریخ باشگاه اسپانیایی دارد و در هر وضعیتی یکی از اسطوره های بزرگ مادریدیستا ها محسوب می شود اما این برند کهکشانی ها است که همواره توجه ویژه ای را به او از سوی رسانه ها جلب کرده.

اروپا در تسخیر رئالی ها

غیبت رونالدو در این مراسم بیشتر توسط ماروتا و آلگری در دنیا مخابره شد تا رسانه هایی که ترجیح دادن تمام صفحات خود را به درو کردن جوایز توسط بازیکنان فعلی رئال مادرید اختصاص دهند.

منبع: ورزش۱۱

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.