۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 617302

در شرایطی که پرسپولیس دوران نه چندان خوبی را سپری می کند، علیی دایی بحرانی تازه را برای سرخ ها رقم زده است.

بحران تازه سرخ پوشان پایتخت با علی دایی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، باشگاه پرسپولیس در تنگنای بدی قرار گرفته است، آنها به امید اینکه در زمستان پیش رو از بند محرومیت رها خواهند شد این روزهای پر فشار را تحمل  می کنند و به هر شکلی که شده بقایشان را ادامه می دهند، اما با اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، بعید به نظر می رسد پرسپولیس حتی در تابستان بعدی هم بتواند از زیر تیغ فیفا و شاکیانش رهایی یابد.

کینه و زخم قدیمی علی دایی و پرسپولیس باز هم سرباز کرده و خبر های بدی در راه است، شهریار سال ها پیش سرمربی سابق سرخ ها با انواع و اقسام پیام ها و جلسات را با مدیران باشگاه طی کرد تا بتواند بخش اعظمی از طلب خود را بگیرد؛ اما هر بار او با وعده مدیران باشگاه روبرو شد  تا صبر دایی بالاخره امروز لبریز شود.

علی دایی

شاید اگر سهل انگاری مدیران باشگاه در دوره های گذشته نبود، این حجم از پرونده های گوناگون روی میز فیفا قرار نداشت و شرایط بدین پیچیده گی حال حاضر نبود؛ طلب ۳.۵ میلیارد تومانی او از باشگاه پرسپولیس به حق است، طبق قراردادی قانونی که میان طرفین در دوران مربیگری اش منعقد شده است، باشگاه ملزم به پرداخت حق الزحمه اش تا ریال آخر و تا پیش از اتمام زمان قرارداد بوده است؛ اما حال چیزی بیش از ۵ سال از آن قرارداد می گذرد و چک های برگشتی روی دست شهریار باقی مانده است.

علی دایی پیش تر از سوی فدارسیون توانسته بود حکم به محرومیت و محکومیت پرسپولیس را بگیرد، اما اقدامی نکرده بود، چرا که او همچنان سیاستش مدارا کردن با سرخ ها بود؛ اما پس از اینکه به قول خودش دیگر حتی جواب تماس هایش هم داده نمی شد اقدام به ارجاع پرونده به فیفا گرفت تا آن خبر نگران کننده هم سر برسد.. پرسپولیس در آستانه محرومیتی دیگر؛ محرومیتی که با توجه به سابقه بد پرسپولیس در روند قراردادها بدون شک در صورتی که باشگاه به دایی طلبش را پرداخت نکند، تا دو پنجره نقل و انتقالاتی دیگر محرومیت در انتظارش خواهد بود!

علی دایی

به گفته مدیران باشگاه حساب های پرسپولیس خالی است و اسپانسر نیز به تازگی بخشی از قرارداد خود را پرداخت کرده است که صرف پرداخت طلب معوقه بازیکنان و هزینه سفر به دوحه  شده است و این بدان معناست که هم اکنون باشگاه به هیچ عنوان توان پرداخت طلب دایی را ندارد و باید  در انتظار کشمکش و دعوایی تازه و البته حکمی شوکه کننده دیگر در فوتبال ایران و برای پرسپولیسی ها بود.

منبع: ورزش۱۱

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.