یک رسانه ایتالیایی از آمادگی هافبک فرانسوی شیاطین سرخ برای بازگشت به تورین خبر داده است.

ادعای نشریه ایتالیایی: پوگبا آماده بازگشت به یوونتوس است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پل پوگبا می‌خواهد به باشگاه منچستریونایتد فشار بیاورد تا راه خروج او از اولدترافورد را در ماه ژانویه هموار کند. نشریه توتواسپورت ایتالیا که از منابع خبری نزدیک به باشگاه یوونتوس است با اعلام این خبر نوشته که پوگبا به دلیل تیرگی روابطش با ژوزه مورینیو در یک فصل اخیر دیگر نمی‌خواهد به دوران بازیگری‌اش در من‌یونایتد ادامه دهد و در اولین فرصت به تیم سابقش بازخواهد گشت.

تحقق داستانی که توتو اسپورت نوشته کمی سخت و پیچیده به نظر می‌رسد به خصوص اگر پوگبا در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود جایی که تیمش با یوونتوس همگروه است.

طبق قوانین جدید یوفا پوگبای ۲۵ ساله اگر در ژانویه منچستریونایتد را به مقصد یوفا ترک کند، حتی در صورتی که در نیم فصل اول برای من‌یونایتد در اروپا بازی کند باز هم خواهد توانست در نیمه دوم بانوی پیر را در لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

پوگبا سال ۲۰۱۲ به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست و ۴ سال بعد با قراردادی ۱۰۵ میلیون یورویی به اولدترافورد برگشت اما در چند وقت اخیر رابطه خوبی با سرمربی‌اش ژوزه مورینیو نداشته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.